הפועל עפולה נערכת לקראת משחק החוץ ביום שני נגד הפועל רעננה במסגרת המחזור השלישי. היום (שישי) קיימה הקבוצה אימון טקטי וביום ראשון תערוך אימון מסכם.
3 צפייה בגלריה
ארז איסקוב
ארז איסקוב
ארז איסקוב
(צילום: שרון צור)
בקבוצה ישנה דאגה מפציעתו של הבלם ארז איסקוב, שרק היום חזר להתאמן ועדיין לא כשיר ב-100 אחוז לשחק. המאמן שלומי דורה יחליט אם לשתף אותו רק ביום המשחק. כידוע, מסגל המשחק נגד רעננה יעדר הבלם והקפטן נתנאל גולדמן, שהורחק במשחק האחרון נגד הפועל נוף הגליל.
3 צפייה בגלריה
גל ברזני
גל ברזני
גל ברזני
(צילום: שרון צור)
אם דורה ירצה לשחק עם שלושה בלמים, כפי ששיחק בשני המשחקים הראשונים של העונה, ואיסקוב לא יוכל לשחק - יצטרך דורה לאלתר שחקן מהסגל שיכנס לעמדת הבלם השלישי, לצד מרקו קוסיץ' ואסף אריאלי.
3 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
שלומי דורה
(צילום: שרון צור)
היום חזרו להתאמן גם המגן השמאלי אופק נדיר שהיה חולה כל השבוע והמגן הימני רייאן גרכד שהיה חשד כי נדבק בקורונה ועד שלא יצא שלילי בבדיקה לא התאמן.
באימון המסכם ביום ראשון ייעשו בעפולה את ההתאמות כדי להתמודד עם שני החלוצים המצויינים של רעננה כרם ארשיד והזר אוסג'י בדה אמארה.
בעקבות פציעתו הקשה של השוער השני גל ברזני, שסיים את העונה, מחפשים בעפולה שוער שני. למאמן דורה יש שתי אופצוית: השוער תומר הרן או השוער אלירן גבאי, שמתאמן הקבוצה כבר כשלושה שבועות. גבאי היה שוער שני בעונה שעברה בהפועל אום אל פחם.