הצוות המקצועי של הפועל נוף הגליל החליט על מהפכה דרמטית בסגל ובמיוחד בהרכב לקראת עונת 20/21. המשמעות היא שכל שחקני ההתקפה מהעונה שעברה יוחלפו.
3 צפייה בגלריה
גיא דהן
גיא דהן
גיא דהן
(צילום: שרון צור)
הסיבה העיקרית לכך שהצוות המקצועי לא משאיר אף שחקן התקפה מהעונה שעברה והכוונה לשחקני רכש ולא לשחקני בית, היא בגלל היבול הדל שהביאו. מה שנקרא - המספרים.
3 צפייה בגלריה
יובל אבידור
יובל אבידור
יובל אבידור
(צילום: שרון צור)
תומר סויסה כבש ארבעה שערים בליגה ועוד שער אחד במסגרת גביע המדינה; גיא דהן כבש שלושה שערים בליגה ועוד שער אחד במסגרת גביע המדינה; עידן גולן כבש שני שערים בליגה והסיף עוד שער אחד במסגרת גביע המדינה; יובל אבידור כבש שישה שערים; בארי אבובקר כבש שער אחד; דיוויד בויסן כץ כבש שער אחד.
מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים יש תבנית קבועה של שחקני התקפה שהוא מביא לכל קבוצה בה הוא בונה את הסגל בתחילת עונה - שני חלוצים מהירים לפחות, חלוץ גבוה ופיזי מאוד וחלוץ נוסף בסגנון של חוליו סזאר - שעושה הרבה עבודת הגנה.
3 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים ורועי כהן
ירון הוכנבוים ורועי כהן
ירון הוכנבוים ורועי כהן
(צילום: שרון צור)
לאור הגדלת הזרים לשלושה השאלה הגדולה היא האם נוף הגליל תחתים גם חלוץ זר בנוסף לקשר האחורי פדרו פטארצי שכבר חתום והבלם דיויד אקווה שצפוי לחתום - נבחן בקבוצה בשלבי העונה והרשים מאוד. הערכה היא כי אם הצוות המקצועי ימצא את החלוץ הנכון שישתלב היטב לתבנית המשחק הידועה של הוכנבוים - אזי יוחתם זר שלישי.
המגן הימני נועם גמון לא יצטרף לנוף הגליל, ככל הנראה בגלל שלצוות המקצועי של נוף הגליל יש אופציה אחרת. מה גם שגמון סיפר בימים האחרונים למקורביו כי הוא מחכה להצעה מליגת העל. אחרים טוענים שהוא ממתין לראות באיזו ליגה תשחק הפועל עפולה בעונה הבאה.