מאמן הפועל נוף הגליל ירון הוכנבוים ערך היום אסיפת קבוצה מיוחדת לקראת החזרה למעגל המשחק ביום שני הקרוב. נוף הגליל תארח בעילוט את הפועל אום אל פחם.
3 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
(צילום: שרון צור)
במהלך האסיפה עשה הוכנבוים חיקוי של הבלם לב כהן - חיקוי שגרם לכל השחקנים לצחוק ובין היתר התלוצץ עם גיא דיין: 'אפשר לחשוב שאתה שדרן רדיו'.
אך עיקר האסיפה הוקדשה להחדרת אמונה בשחקנים. הוכנבוים ביקש משחקניו לשים דגש על המצבים הנייחים. 'חשוב מאוד לעלות לשחק באמונה שאני כובש', אמר הוכנבוים לשחקניו והוסיף: 'כל אחד מכם צריך לעשות סוג של דימיון מודרך בבוקר של יום המשחק. אתם צריכים לתכנן איך אתם כובשים ואז שיגיע המצב במגרש זה גם יקרה'.
שחקן בקבוצה סיפר לאתר 'מיינט העמק': "זו היתה אסיפה גדולה. ירון אלוף. אסיפה ענקית. בכלל כל האסיפות שלו מיוחדות. הוא הטריף אותנו".
3 צפייה בגלריה
המנהל המקצועי רועי כהן
המנהל המקצועי רועי כהן
המנהל המקצועי רועי כהן
(צילום: שרון צור)
המנהל המקצועי רועי כהן נפגש הבוקר (חמישי) עם מאמן השוערים תום אלמדון ובהסכמת המנכ"ל גיל ברעם סיכם עימו על הצטרפותו לצוות המקצועי של הקבוצה עד לסוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. אלמדון מחליף את מאמן השוערים דודי גיל, שעזב אתמול (רביעי).
המנהל המקצועי כהן שוחח על מועמדותו של אלמדון עם המאמן ירון הוכנבוים והשוער הראשון שגיא מלול, שהמליץ עליו. יש לציין כי למלול ואלמדון יש הכרות מוקדמת, שכן בקיץ שוער נוף הגליל התאמן עם אלמדון.
3 צפייה בגלריה
שגיא מלול
שגיא מלול
שגיא מלול
(צילום: שרון צור)
הקשר האחורי פדרו פטארצ'י לא יוכל לשחק ביום שני נגד הפועל אום אל פחם שכן רק ביום ראשון הקרוב מסתיים הבידוד שלו, לאחר שובו מברזיל. ביום חמישי הבא נגד הפועל קטמון הוא כבר יהיה בסגל.
פורסם לראשונה: 17:38, 28.05.20