מחזיקת גביע הטוטו של הליגה הלאומית לעונת 20/21 הפועל נוף הגליל מתחילה את הליגה במשחק ביתי נגד בית"ר תל אביב/בת ים - מחר (שני) בשעה 19:00. משחק שנדחה מיום חמישי האחרון.
4 צפייה בגלריה
מנו הרוניאן, שרון סויסה וירון הוכנבוים
מנו הרוניאן, שרון סויסה וירון הוכנבוים
עוזר המאמן מנו הרוניאן, מנהל הקבוצה שרון סויסה והמאמן ירון הוכנבוים
(צילום: שרון צור)
מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים נמצא בבידוד לאחר שנדבק בקורונה. מי שהעביר את האימונים לקראת המשחק היה עוזרו מנו הרוניאן, כולל את האימון המסכם שנערך היום בבוקר (ראשון).
לקראת פתיחת הליגה אמר כוכב הקבוצה והמנהיג שלה הקשר גיא דיין לאתר 'מיינט העמק': "תמיד מרגש לפתוח עונה חדשה, במיוחד כשחוזרים לגרין המחודש. העונה נבנתה קבוצה מאוזנת, חזקה וטובה חברתית. תחושות הבטן של כולם כרגע גבוהות מאוד בגלל ההצלחה בגביע הטוטו ובמיוחד לאחר שעשינו ניצחונות ותוך כדי שמרנו על רשת נקייה בכל המשחקים".
4 צפייה בגלריה
גיא דיין
גיא דיין
גיא דיין
(צילום: שרון צור)
דיין גם החמיא להגנה של הקבוצה: "ההגנה נראית מבטיחה. במיוחד אחרי המשחקים בגביע הטוטו שהראו שקשה לכבוש נגדנו".
4 צפייה בגלריה
רועי שוקרני
רועי שוקרני
רועי שוקרני
(צילום: אורן אהרוני)
מאז הזכייה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית יש 'באז' חיובי סביב הקבוצה ודיבורים על האפשרות שהיא תתמודד על עלייה לליגת העל. "לפני שנתיים קיבלנו את השיעור הכי קשה לגבי הליגה הלאומית", התייחס דיין לסוגיית העלייה לליגת העל, "כל העונה היינו למעלה. כבר כמעט וסגרו לנו מחנה אימונים בחו"ל ובסוף כולם זוכרים איך זה הסתיים. אנחנו רוצים להסתכל לליגה הזאת ממחזור למחזור והכל מתחיל נגד בית"ר תל אביב/בת ים".
4 צפייה בגלריה
יבגני ברקמן
יבגני ברקמן
יבגני ברקמן
(צילום: אורן אהרוני)
האם לקראת המשחק הראשון בליגה החליט הוכנבוים על מהפכה בהרכב? ברור שלא וההרכב שפתח בניצחון בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית נגד הפועל פתח תקווה הוא ההרכב שצפוי לפתוח מחר.
ההרכב הצפוי: שגיא מלול, מתן פלג, דיויד אקואה, ליעד אלמליח, יבגני ברקמן, בן תורג'מן, מחמוד ג'אבר, פדרו פטארצ'י, רועי שוקרני, גיא דיין ווהיב חביבאללה.