מחר זה קורה: הפועל נוף הגליל תפתח את אימוני ההכנה לעונת החזרה של הקבוצה לליגת העל באצטדיון גרין בשעה 17:00.
2 צפייה בגלריה
גיל ברעם, ירון הוכנבוים ושרון סויסה
גיל ברעם, ירון הוכנבוים ושרון סויסה
'הטריו' שמוביל את הקבוצה. גיל ברעם, ירון הוכנבוים ושרון סויסה
(צילום: קפה 79)
עד כמה האימון יהיה מחר חגיגי? אמור להיות למרות שתקופת בניית הסגל הייתה קשה מאוד לנוכח תקציב שכר השחקנים הנמוך, ככל הנראה הנמוך בליגה.
'הטריו' שמוביל את הקבוצה - המנכ"ל גיל ברעם, המנהל שרון סויסה והמאמן ירון הוכנבוים - עדיין לא השלימו את בניית הסגל. עוד חסרים מספר שחקנים, אבל עד היציאה למחנה האימונים בחיפה בתאריך ה-19 ביולי ככל הנראה הוא יושלם.
לאור התקציב הנמוך אפשר כבר לחתום על כך שאוהדי הקבוצה לא ימצאו העונה בסגל שחקן ישראלי בכיר מליגת העל. לא יגיע שחקן בעל שם, לא צעיר ולא וותיק, שיגרום לאוהדים להתלהב, כמו שקרה בליגה הלאומית כשגיא דיין הצטרף.
לא יהיה כוכב ישראלי העונה בקבוצה ולפיכך, הקבוצה הזו תקום ותיפול העונה על הזרים שהוכנבוים ועוזריו - מנו הרוניאן וחי אבייב - החתימו.
בתוך כך, שוער נבחרת ניו זילנד, סטפן מרינוביק, הזר החדש של הפועל נוף הגליל נחת לפני שעה קלה בארץ והתקבל על ידי מנהל הקבוצה, שרון סויסה.
2 צפייה בגלריה
שרון סויסה
שרון סויסה
שרון סויסה והשוער טפן מרינוביק
(צילום: דוברות הפועל נוף הגליל)
השוער, שעשה את הדרך הארוכה לישראל דרך דובאי, נראה עייף ונרגש. ״שמח להיות בפעם הראשונה בישראל, זה חלום ישן שהתגשם״, אמר וגילה כי קיבל דיווח מפורט מחברו לקבוצה תומר חמד, שהמליץ בחום, ״הוא אמר שאוהב את המקום ואהנה כאן. נתן לי רשימה של מקומות שאני חייב לבקר בהם", אמר.
על הפועל נוף הגליל אמר השוער המתנשא לגובה 1.92מ׳: "אני מבין שהולכת להיות עונה לא פשוטה, אבל אני אדם אופטימי, תמיד חושב חיובי ומאמין שיהיה בסדר".