הפועל נוף הגליל תסיים היום את העונה הסדרה במשחק חוץ נגד הפועל קטמון ב'טדי', במסגרת המחזור ה-30 של הליגה הלאומית. נוף הגליל תשחק בתום העונה הסדרה בפלייאוף התחתון, זאת אחרי שבשנתיים האחרונות היא כיכבה בצמרת הליגה ואף הייתה מרחק של כמה שניות בודדות מהעפלה לליגת העל.
2 צפייה בגלריה
עודד צ'וקול
עודד צ'וקול
עודד צ'וקול
(צילום: שרון צור)
המשחק היום ב'טדי' יהיה המשחק השני של המאמן החדש/ישן ירון הוכנבוים. בבכורה המחודשת שלו ביום שני נגד הפועל אום אל פחם, סיימה הקבוצה בתיקו 1:1 (כבש יובל אבידור). לנוף הגליל יש 34 נקודות והיא עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה ולכן חשוב עבור הקבוצה לסיים את העונה הסדרה בניצחון.
המשחק הערב יהיה בין היתר גם בסימן חזרתו להרכב של הקשר/חלוץ עודד 'היהלום' צוקול. מהשחקן המוכשר של המועדון יש הערב ציפיות להוביל את ההתקפה של הקבוצה, כלומר לראות אותו פעיל מאוד וגם מבשל או כובש.
צוקול השתלב העונה בהרכב של הקבוצה והוכיח כי הוא בהחלט התקווה הגדולה של המועדון. לכן במועדון רוצים שיסיים את העונה עם כמה שיותר בישולים ושערים.
2 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
המאמן ירון הוכנבוים
(צילום: שרון צור)
המאמן ירון הוכבוים הודיע לשחקנים לפני החזרה למעגל המשחקים כי יערוך רוטציה רחבה בהרכב בגלל צפיפות המשחקים (שני משחקים בשבוע). לפיכך, כבר הערב נראה כי הוכנבוים יערוך שינויים רבים בהרכב וזאת על מנת לחלק את הכוחות בין כל השחקנים שברוטציה.