הפועל נוף הגליל מאכזבת. משחק שני ברציפות שהקבוצה לא מצליחה לכבוש ומאבדת בגרין שתי נקודות יקרות בהתמודדות שלה על העלייה לליגת העל. משחק שני ברציפות שנוף הגליל מסיימת משחק בתוצאת 0:0 והחמישי בסך הכל העונה.
4 צפייה בגלריה
אכזבה
אכזבה
עוד משחק בלי לכבוש
(צילום ארכיון: שרון צור)
הקבוצה של ירון הוכנבוים מובילה את הליגה הלאומית והיא עדיין הקבוצה הטובה בליגה. מצד אחד קשה להכניע אותה, אך מנגד בהרבה משחקים היא מתקשה לכבוש. החלק ההתקפי, שתלוי המון במגנים לא מצליח במשחקים האחרונים לייצר הרבה מצבי הבקעה. המגנים מתן פלג ואלי בלילתי הציגו משחק בינוני נגד רמת השרון וזה השפיע ישירות על איכות ההתקפה.
4 צפייה בגלריה
יבגני ברקמן
יבגני ברקמן
יבגני ברקמן
(צילום: שרון צור)
גם החלוצים מתיאוס לימה ווהיב חביבאללה לא מספיק טובים. לימה מתקשה מאוד לייצר מצבי הבקעה וחביבאללה בסגנון המשחק שהתפתח התקשה להביא את האיכויות שלו - פריצה ומהירות - לידי ביטוי.
הצטיינו: הבלמים דיויד אקואה ויבגני ברקמן. פשוט תענוג לראות אותם משחקים. והקשר האחורי מחמוד ג'אבר, שעובד בלי הפסקה, לוחץ ומחלץ הרבה כדורים.
הערת ביניים: נוף הגליל מתקשה לשחק נגד קבוצות שמסתגרות. היא מחזיקה בכדור יותר מהיריבה, אך מתקשה ליזום מהלכים שיובילו לשערים.
4 צפייה בגלריה
דיויד אקואה
דיויד אקואה
דיויד אקואה
(צילום ארכיון: שרון צור)
למי מחכים?: להצטרפותם של איתן וולבלום ודובב גבאי, שירעננו את ההרכב; וולבלום הוא קשר אחורי שגם מביא מספרים - בישולים ושערים. שחקן מגוון, עם יכולת פריצה טובה; גבאי, חלוץ בכיר, הרבה יותר טוב ואיכותי ממי שיש בקבוצה. השניים הם תוספת כוח משמעותית ודרמטית להרכב. הם יוכלו להצטרף במשחק הבא נגד הפועל ירושלים, במידה ויאושרו בבקרת התקציבים.
4 צפייה בגלריה
המאמן ירון הוכנבוים
המאמן ירון הוכנבוים
המאמן ירון הוכנבוים
(צילום ארכיון: שרון צור)
התובנה: נוף הגליל באצטדיון גרין צריכה לנצח כל יריבה. אסור לה לאבד נקודות במגרשה הביתי אם היא חפצה לעלות לליגת העל. העונה היא כבר איבדה הרבה נקודות מיותרות בגרין, שאם היו לה אותן עכשיו, היא היתה בפער משמעותי מהמקום השלישי.
איך שיחקו האקסים? הקשר ים כהן שפתח בהרכב היה מצוין. החלוץ יהונתן לוי, שנכנס במחצית השנייה לקראת סיום המשחק, גם היה טוב ומסוכן מאוד.
עוד כתבות - ספורט מיינט העמק