הפועל נוף הגליל השיגה היום (שישי) אחר הצהריים ניצחון שני ברציפות 0:1 בגרין על נס ציונה. ניצחון חשוב מאוד במאבק העלייה שלה לליגת העל.
5 צפייה בגלריה
ראובן גל
ראובן גל
ראובן גל. תענוג של שחקן
(צילום: שרון צור)
המאמן ירון הוכנבוים הפתיע כששוב עלה עם הרכב ללא הקשר הבכיר של הקבוצה גיא דיין. בהגנה הבלם הוותיק ראובן 'בובי' גל פתח בהרכב במקומו של ליעד אלמליח שיושב שבעה על מות אביו. מהסגל היו חסרים גם המורחק דיויד אקואה והפצוע מתיאוס לימה.
5 צפייה בגלריה
שגיא מלול
שגיא מלול
שגיא מלול. משחק שני ברציפות ששמר על שער נקי
(צילום: שרון צור)
הרכב נוף הגליל כלל את: שגיא מלול, ראובן גל, יבגני ברקמן, פדרו פטארצי, מתן פלג, אלי בלילתי, מחמוד ג'אבר, רועי שוקרני, איתן וולבלום, והיב חביבאללה ודובב גבאי.
שער הניצחון נכבש מראשו של והיב חביבאללה ששבר בצורת ארוכה מאוד. החלוץ כבש בפעם האחרונה ב-3 בספטמבר 2020 - שלושער נגד הפועל עפולה. מיד לאחר שכבש את השער רץ חביבאללה למנהל הקבוצה שרון סויסה ויחד עם עוד כמה שחקנים הם הניפו את החולצה של ליעד אלמליח, שכאמור אביו הלך לעולמו השבוע.
5 צפייה בגלריה
דובב גבאי
דובב גבאי
דובב גבאי. מחכים לו
(צילום: שרון צור)
זה לא היה משחק טוב של נוף הגליל. הפוטנציאל שלה הוא להציג יכולת הרבה יותר טובה, אך מבחינת המטרה - הושגו שלוש נקודות חשובות. נוף הגליל צימקה את הפער מהראשונה הפועל ירושלים לנקודה אחת. הפער מהמקום השלישי הוא ארבע נקודות.
מצטיין המשחק: הבלם הוותיק ראובן גל. פשוט משחק ענק שלו. תמיד הוא שם עבור הקבוצה ולא רק עם לב ונשמה אלא גם עם המון יכולת, ניסיון וביטחון. פשוט מרגש לראות אותו בגילו תורם באופן נחרץ עבור המטרה החשובה ביותר - עלייה לליגת העל.
5 צפייה בגלריה
גיא דיין
גיא דיין
גיא דיין. שוב לא פתח בהרכב
(צילום: שרון צור)
ראויים לציון: הקשר האחורי מחמוד ג'אבר וכמובן החלוץ והיב חביבאללה, שמשקיע במגרש המון ונראה שהוא בכושר מצוין.
כוכבית: החלוץ דובב גבאי עדיין לא כבש מאז הצטרף למעגל המשחקים של הקבוצה. בלי השערים של גבאי - מהחלוצים הבכירים בליגה - יהיה לקבוצה קשה מאוד לעמוד במטרה שהציבה לעצמה.
5 צפייה בגלריה
ראשי הפועל נוף הגליל. מרוצים
ראשי הפועל נוף הגליל. מרוצים
ראשי הפועל נוף הגליל. מרוצים
(צילום: פרטי)
ראשי הקבוצה המאמן ירון הוכנבוים, המנהל המקצועי רועי כהן, היו"ר רוני ליקוורניק, המנכ"ל גיל ברעם והמנהל שרון סויסה מרוצים מאוד משש הנקודות הרצופות. נראה כי הקבוצה חזרה להיות אותה קבוצה מתחילת העונה - הגנת ברזל, קשה מאוד להכניע אותה, אבל גם כזו שיודעת לכבוש את השער שיביא לה את הניצחון.