אמנם מקדם ההדבקה וכמות החולים הקשים בעקבות מגיפת הקורונה בירידה, אך השימוש באמצעים דיגיטליים ממשיך להשתכלל.
2 צפייה בגלריה
יריד דירות וירטואלי
יריד דירות וירטואלי
יריד דירות וירטואלי
(צילום: shutterstock)
בחול המועד פסח יתקיים לראשונה בישראל יריד מכירת דירות ארצי דיגיטלי. במסגרתו יציגו חברות בנייה מהמובילות בישראל הטבות ומבצעים בפרויקטים מרחבי הארץ.
ביריד יהיו ביתני תצוגה אינטראקטיביים של הפרויקטים השונים. מבקר שייכנס יסתובב ביריד, כדמות אווטר (עם תמונה או בלי) והוא יוכל לתקשר עם הנוכחים באמצעים דיגיטליים.
קראו גם:
"הום טאון 21" הוא הפקה ראשונה מסוגה בישראל בענף הנדל"ן מבחינת ההיקף והשדרוגים הטכנולוגים שנכללים בה. הוא מתקיים ביוזמת ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז, ערוץ STV וחברת EXPORIA, אשר פיתחה את המערכת החכמה המציעה סיור תלת מימדי מרהיב וחווית משתמש ייחודית בסביבת יריד דירות אונליין.
ביריד, שיתקיים כאמור במהלך חול המועד פסח, יוצגו כמאה פרויקטים למגורים של עשרות חברות בנייה מובילות, ביניהן אפריקה ישראל, פרץ בוני הנגב, יוסי אברהמי, נתנאל, חברת אבני דרך, בוני התיכון, אמריקה ישראל, עץ השקד, לוינשטיין, צבי צרפתי, קבוצת בכר ועוד.
2 צפייה בגלריה
כל חברת בנייה תציג את הפרויקטים שלה בביתן תצוגה אינטראקטיבי
כל חברת בנייה תציג את הפרויקטים שלה בביתן תצוגה אינטראקטיבי
כל חברת בנייה תציג את הפרויקטים שלה בביתן תצוגה אינטראקטיבי
(צילום: shutterstock)
במהלך ימי היריד יוצעו למתעניינים הטבות שונות לרוכשים.
כל חברת בנייה תציג את הפרויקטים שלה בביתן תצוגה אינטראקטיבי. מעבר לאפשרות להסתובב ברחבי היריד ולהיכנס לכל ביתן על ידי לחיצה על שם החברה שמופיע מעליו, יוכלו המבקרים להיכנס לבר הניווט שלהם ובלחיצת כפתור תיפתח רשימת כל החברות המציגות וכל האזורים בהם מוצעות דירות ביריד.
כל מבקר יכול לבחור אם לבצע חיפוש של דירות לפי שם יזם, פרויקט או אזור. אם יבחר המבקר להיכנס לאזור כלשהו, הוא יוכל באותו אזור להיכנס לכל הביתנים ולהתרשם מההיצע.
התקשרות עם נציגי המכירות תתקיים בזמן אמת בשיחת וידאו או בצ'ט, וכל מי שיהיה מעוניין יוכל לצפות בתוכניות של דירות, להוריד קטלוגים ולקבל את כל המידע הנדרש לו.
היריד יפעל 24 שעות ביממה במשך ארבעה ימים ואפשר להיכנס אליו דרך המחשב או לחילופין הטלפון הסלולרי. אם המבקר ייכנס ליריד בשעות שאינו מאויש בנציגי החברות, הוא יוזמן להשאיר הודעה בכל ביתן שירצה ולציין את השעה בה הוא מעוניין שיחזרו אליו ונציגי המכירות ייצרו איתו קשר בהתאם.
אלי רוזנטל, מנכ"ל ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז: "השנה האחרונה העמיקה את ההבנה כי האמצעים הטכנולוגיים כאן כדי להישאר. יריד הדירות הווירטואלי מאפשר לכל מי שמעוניין להיכנס בזמנו החופשי במהלך ימי היריד ולהתרשם משפע של פרויקטים מהמובילים בישראל, מדן ועד אילת".
יריד "הום טאון" יתקיים בין התאריכים 29/3-1/4, חול המועד פסח. הכניסה אינה כרוכה בתשלום.