איתן טייב, שמתמודד על ראשות העיר בית שאן, מרגיש אופטימי מאוד לקראת יום הבוחר ביום שלישי הבא ה-27 בפברואר.
2 צפייה בגלריה
איתן טייב במטה שלו
איתן טייב במטה שלו
איתן טייב במטה שלו
(צילום: פרטי)

"אני בדרך לניצחון גדול. השטח איתנו", אמר טייב מאיפה הוא שואב את האופטימיות שלו, "הטלפון שלי לא עוצר. מאות הודעות ביום ומאות שיחות. כל יום מצטרפים אליי תומכים. אני מרגיש חיבוק גדול מהשטח. לכל מקום שאני הולך תושבי העיר מברכים אותי בניצחון ומתחייבים להצביע לשינוי בעיר. הם רוצים אותי כי הם כבר הבינו שהעיר צריכה שינוי".
טייב גם מוסיף מסר לתושבים: "אל תאמינו לסקרים שמפיצים. אל תיפלו בניסיון לגרום לכם לחשוב שהבחירות כבר הוכרעו. הסקר האמיתי יהיה ביום הבחירות ולי ברור שהתושבים רוצים שינוי, רוצים אותי ואת הנבחרת שלי. בעזרת השם אנחנו ננהיג את העיר בחמש השנים הבאות, שיהיו חמש השנים שבהן העיר תמריא בכל תחומי החיים. אני מתחייב לעבוד רק עבור התושבים. אני בא לשרת את התושבים. אני קורא לתושבים בואו להצביע למען שינוי, למען התקווה ולמען העתיד של כולנו. בואו להיות שותפים למסע שיהפוך את בית שאן לעיר משגשגת ופורחת".

2 צפייה בגלריה
שלט בחירות של טייב
שלט בחירות של טייב
שלט בחירות של טייב
(צילום: פרטי)
קראו גם:

בתקופה האחרונה עושה טייב הרבה שידורים חיים באמצעות פלטפורמת הפייסבוק ברחבי העיר, שידורים שבמצטבר זוכים לעשרות אלפי צפיות ואלפי תגובות ושיתופים. עכשיו מסביר טייב למה הוא עושה הרבה שידורים חיים: "התושבים צריכים להבין על מה הם מצביעים. אני מראה להם את מצב העיר ואומר להם בפירוש שאצלי זה ייראה אחרת. אני לא יעיז להביא לעיר אורחים כשרחבת הכניסה לעירייה נראית כל כך עלובה. החל מהיום הראשון שלי כראש עיר אני מתחייב שאין פינה בעיר שלא אטפל בה. העיר תחת הנהגתי תהיה עיר שהתושבים יהיו גאים לגור בה. יש לנו תוכניות עבודה מצוינות, עכשיו נשאר שהתושבים יתנו לי את המנדט. אני מבטיח שלא אאכזב אותם".