בימים הקרובים יוצג דוח הכספים השנתי של החברה הכלכלית בפניי ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החכ"ל אבי אלקבץ, סגניו וחברי המועצה וכן חברי הדירקטוריון של החברה.
2 צפייה בגלריה
המנכ"ל נתנאל כהן
המנכ"ל נתנאל כהן
המנכ"ל נתנאל כהן
(צילום: דוברות עיריית פעולה)

על פי גורם בעירייה, לראשונה מזה שנים ארוכות תציג הנהלת החברה הכלכלית, בראשותו של המנכ"ל נתנאל כהן, איזון כלכלי בשנה החולפת, שנת 2023.
על פי הנתונים שהגיעו מהעירייה, שנת 2018 הסתיימה בגירעון של 6,199,638 מיליון שקל; שנת 2019 הסתיימה בגירעון של 2,692,642 מיליון שקל; שנת 2020 הסתיימה בהפסד של 1,941,742 מיליון שקל; בשנת 2021 נרשם גירעון של 3,702,697 מיליון שקל ואילו שנת 2022 הסתיימה עם הפסד של 2,510,231 מיליון שקל. שנת 2023 הסתיימה כאמור ברווח של 45,202 אלף שקל.
לדברי כהן החברה הכלכלית לפיתוח עפולה סיימה את השנה ברווח תפעולי וזאת לאחר שבמשך שנים, כמעט מיום הקמתה, סיימה בהפסדים כאלה ואחרים, לאור השקעות ופעולות שנעשו בתוך החברה וגרמו להפסדים שנצברו עם השנים.
בעירייה ציינו השבוע כי עם בחירתו לתפקיד ראש העיר לפני כשש שנים וחצי, החליט אלקבץ להבריא את החברה שעמדה לפני סגירה. לתפקיד המנכ"ל נבחר נתנאל כהן ויחד הביאו להבראתה ולהתייעלותה של החברה שקיבלה לידיה את הניהול של בנייתם והקמתם של עשרות פרויקטים עירוניים וביניהם 11 בתי ספר חדשים, 60 גני ילדים חדשים, פארקים ענקיים, פארק המים גליצ', שדרוג וחידוש הקאנטרי קלאב והקמתם מועדוני נוער.

2 צפייה בגלריה
פארק המים גליצ'. הצלחה גדולה
פארק המים גליצ'. הצלחה גדולה
פארק המים גליצ'. הצלחה גדולה
(צילום: דוברות עיריית עפולה)
קראו גם:

כמו כן מנהלת החברה מתחמי מסחר שונים, את הקאנטרי קלאב העירוני וכן את כל נושא פרסום החוצות העירוני. יו"ר דירקטוריון החברה אבי אלקבץ ברך את דירקטוריון החברה והמנכ"ל נתנאל כהן על עבודה המקצועית ועל כך שסוף סוף רואים פירות לאור העבודה הקשה והמאומצת.
"מדובר ללא ספק בבשורה משמחת אך לפנינו עוד עבודה רבה לפיתוחה וקידומה של העיר עפולה ואני בטוח שנראה ונשמע על דברים משמעותיים גדולים שנעשים במקצועיות בחברה", אמר המנכ"ל כהן, "הרוח הגבית שקיבלתי מהנהלת העירייה ושיתוף הפעולה הביאו להישגים הגדולים לרווחת התושבים".