הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה יזרעאלים (עמק יזרעאל, מגידו, כעביה וזרזיר) בראשותו של יו"ר הוועדה שי יזרעאלי ומהנדסת הוועדה אורית כהן, ממשיכה את תנופת הבנייה בעמק.
1 צפייה בגלריה
יו"ר ועדת התכנון יזרעאלים שי יזרעאלי
יו"ר ועדת התכנון יזרעאלים שי יזרעאלי
יו"ר ועדת התכנון יזרעאלים שי יזרעאלי
(צילום: פרטי)
מתחילת שנת 2022, כלומר בין החודשים ינואר-יוני, הוציאה הוועדה 283 היתרי בנייה. כמו כן הוגשו לוועדה עוד 383 בקשות להיתרים. במסגרת פעילות הוועדה בחצי השנה האחרונה נדונו גם 59 תכניות מפורטות, 37 תוכניות אושרו למתן תוקף ו-43 תשריטים נדונו. בנוסף הוגשו 511 בקשות למידע תכנוני ו־112 בקשות למידע כללי. כל זה מצביע על תנופת בנייה שלא הייתה במרחב התכנון של יזרעאלים מזה מספר שנים.
קראו גם >>>
לשם השוואה בשנת 2021 ניתנו 525 היתרי בנייה, הוגשו 715 בקשות להיתרים, 94 תכניות נדנו, 46 תכניות אושרו ו109 תשריטים נדנו. כמו כן הוגשו 893 בקשות למידע להיתר, 279 בקשות למידע כללי ו־652 בקשות העברה לטאבו הופקו.
"שמנו לעצמנו כמטרה את נושא רמת השירות לתושב. הוועדה הכניסה למחלקת הרישוי והתכנון כוח אדם צעיר נמרץ ומקצועי אשר נותן מענה להרחבות הרבות במרחב הן בתחום המגורים והן בתחום אזורי התעסוקה ויוזמות עסקיות מתוכננות", אמר יו"ר הוועדה שי יזרעאלי, שמשמש גם כסגנו של ראש המועצה אייל בצר, "הוועדה גם ערה לקידום פרויקטים לאומים במרחב התכנון בהם אנו צריכים להגן על אינטרס האזור וכן תכניות של רשויות גובלות המנסות לחדור לתחום אזורנו או לקחת שטחים מתחומנו. אנו שומרים מכל משמר על כל שעל, לצד הידברות עם שכנינו למען עתיד טוב יותר לאזורנו".