הפארק העירוני של עפולה, שנמצא בצמוד לשכונת 'רובע יזרעאל', ממשיך להשתדרג ולהתפתח. המדיניות של ראש העיר אבי אלקבץ היא לגוון ככל האפשר את הפעילויות במקום. כזכור בשנה שעברה הוסיפה העירייה לפארק מזרקת מים קופצים.
3 צפייה בגלריה
הפארק העירוני בעפולה
הפארק העירוני בעפולה
הפארק העירוני בעפולה
(צילום: 'מיינט העמק')
אז מה היא האטרקציה החדשה שתקום בפארק? התשובה היא מתחם נינג'ה, שהעבודות להקמתו החלו לאחרונה. הוא יקום בצמוד לקיר הטיפוס שמנציח את זכרו של לוחם האש, בן העיר, דני חייט ז"ל. מתחמי נינג'ה הפכו ללהיט גדול בארץ אצל ילדים, בני נוער ומבוגרים בעקבות תכנית הריאלטי המצליחה 'נינג'ה ישראל' (ערוץ 12) בהנחיית אסי עזר ורותם סלע ובליווי הפרשנים ניב רסקין ורותם ישראל.
בישיבת מועצת העיר האחרונה אושר תב"ר (תקציב בלתי רגיל) בסך 400 אלף שקל לטובת הקמת מתחם הנינג'ה. ולאחרונה כאמור החלו בפארק העבודות להקמתו. גורם בכיר בעירייה מסר כי העירייה ביקשה כבר הצעות מחיר להקמת המתחם האתגרי.
3 צפייה בגלריה
הפארק העירוני בעפולה
הפארק העירוני בעפולה
קיר הטיפוס בפארק העירוני
(צילום: 'מיינט העמק')
הפארק העירוני של עפולה, על פי מדיניותו של ראש העיר אלקבץ, הוא הלב הפועם של תרבות הפנאי של תושבי העיר, לצד שאר הפעילויות של רשת המתנ"סים 'שחקים'. הפארק הוקם ונפתח בשנת 2007, בקדנציה הראשונה של אלקבץ כראש עיר והוא כולל חי פארק, אמפיתיאטרון עם 2400 מקומות ישיבה (מיטב אמני ישראל כבר הופיעו בו: שלמה ארצי, אייל גולן, שלומי שבת ועוד), מסלול היקפי של שבילי הליכה ורכיבה על אופניים, מגרשי ספורט, מתקני כושר שדה, קיר טיפוס, גינה קהילתית, רחבת משחקים רב תכליתית מוצללת, חורשות, מדשאות ושולחנות לפיקניק.
3 צפייה בגלריה
ראש העיר אבי אלקבץ
ראש העיר אבי אלקבץ
ראש העיר אבי אלקבץ
(צילום: שרון צור)
מדיניותו של אלקבץ לאורך שנותיו כראש עיר היו תמיד חיזוק, שידרוג וגיוון הפארק. הוא שם דגש גדול בפיתוחו ובהתאמתו לצרכי תרבות הפנאי של התושבים מתוך מטרה ברורה - שהתושבים יבלו בו כמה שיותר שעות.
בתוך כך, חברי מועצת העיר אישרו בישיבה האחרונה גם את הקמתם של עוד מספר מגרש מיני-פיץ' ברחבי העיר בעלות של 800 אלף שקל - 550,000 אלף שקל מתב"ר ועוד 250 אלף שקל מקרנות הרשות. מגרש מיני פיץ' הוא מגרש ספורט משולב למגוון משחקי כדור - כדורגל, כדורסל, כדורעף ועוד.