חבר מועצת העיר עפולה איתי כהן ערך היום בבוקר (ראשון) סיור בשכונת עפולה עלית ביחד עם מנהל האזור וצוות אחזקת הגינון. במהלך הסיור ביקר חבר המועצה בכמה מוקדים בין היתר ברחוב יצחק שדה ובגני השעשועים, שם ביקש מאנשי המקצוע לנקות ביסודיות את סביבת המתקנים וגם לדאוג לחטות אותם לעיתים תכופות.
2 צפייה בגלריה
איתי כהן
איתי כהן
חבר מועצת העיר איתי כהן מבקר בגן שעשועים בעפולה עלית
(צילום: פרטי)
כמו כן הגיע חבר המועצה כהן לסניף הדואר בשכונה ונפגש עם מנהל הסניף. "תושבים פנו אלי שישנה עשבייה בשטח סניף הדואר. באתי, ראיתי ודאגתי שבמהלך השבוע הנושא יטופל", אמר חבר המועצה כהן, "קיימתי את הסיור כחלק מהיותי מחזיק תיק פניות הציבור והמוקד העירוני".
לדברי חבר המועצה מעתה ובכל שבוע בתקופה הקרובה הוא יגיע לנקודה אחרת בעיר - גבעת המורה, רחוב כורש, השכונה המערבית, רחוב וולפסון, C1 ורובע יזרעאל בכדי לשמוע מקרוב את הצרכים של המקום והבעיות שצריך לטפל בהן. "אגיע לכל מקום שידרש. כל הסיורים שאעשה הם בשליחות ראש העיר אבי אלקבץ, שבימים אלו תיקצב את בית הספר אלומות בעפולה עלית לצורך שידרוגו בהשקעה כספית של 1.5 מיליון שקל. חשוב לציין את סמנכ"ל אגף שפ"ע שמעון עמר שעובד ימים כלילות שהעיר תהיה נקייה".
2 צפייה בגלריה
איתי כהן
איתי כהן
חבר המועצה כהן עם מנהל סניף הדואר בשכונה
(צילום: פרטי)
עוד אמר כהן: "כחבר מועצת עיר שבא מהשכונות אני לא אוריד את הרגל מהגז בכל הקשור לטיפול בשכונות. אני קורא לכל התושבים שיעזרו לנו לשמור על הניקיון וכל פניה שיש להם תתקבל במוקד 106. אני תמיד אהיה זמין עבורם לקבל בעיה".
פורסם לראשונה: 17:49, 28.06.20