הלם וכאב בבית משפחת גלוגובסקי בעקבות הירצחה של מאיה, סטודנטית לרפואה שנרצחה על פי החשד רק בגלל שסירבה להצעת נישואין.
2 צפייה בגלריה
מאיה גלוגובסקי
מאיה גלוגובסקי
מאיה גלוגובסקי
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
זה קרה ביום שלישי בשבוע שעבר. מאיה ובן זוגה, אותו הכירה רק לפני כשלושה חודשים באפליקציית היכרויות, נפגשו ברמת גן ובזמן שהם היו בתוך המכונית הציע לה להתחתן איתו. על פי דיווחים בכלי התקשורת, כאשר מאיה סירבה, הוא שלף על פי החשד סכין ורצח אותה. בהמשך התקשר אביו של החשוד למשטרה והודיע על האירוע הקשה.
בני המשפחה של מאיה נדהמו מהידיעה על מותה, בעיצומה של מלחמה. בן הזוג נפגש עם בני המשפחה רק פעמים ספורות והם לא ממש הכירו אותו.
מיכל גליק, אחותה של מאיה, כתבה פוסט מרגש בפייסבוק: "אחותי היקרה, לא חשבתי בחיים שככה את תתפרסמי. הייתי בטוחה שאת תצילי את העולם!!!. מקווה שכולם יזכרו אותך כמו שהיית. הילדה הכי יפה בגן והילדה הכי חכמה בגן. עם החיוך הכי יפה בעולם!! בכל מה שנגעת תמיד הצלחת. אין מילים שיכולות לתאר את האובדן שאנחנו מרגישים היום. נגעת בכל כך הרבה אנשים!! עזרת לכל כך הרבה אנשים. את היית מיוחדת. אהובה כל כך. אני לא מאמינה שאני כותבת את זה. אוהבת אותך לנצח. ומקווה שאת מראה להם מי הבוס שם למעלה. אני מבטיחה לך, שאנחנו לא נעצור עד שנקבל פה צדק. צדק למאיה שלנו".

2 צפייה בגלריה
מאיה גלוגובסקי
מאיה גלוגובסקי
מאיה גלוגובסקי
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

קראו גם:

יעקב, בן דוד של מאיה, כתב: "החלטתי לשתף ולהגביר את המודעות לגבי מה שקרה לבת דודה שלי, מאיה גלוגובסקי ז"ל. ביום שלישי, ה-31 לאוקטובר, מאיה נמצאה ללא רוח חיים אחרי שבן עוולה בשם בן קסטרו שחט אותה למוות נמלט מהמקום, והשאיר אותה ברכבה.
"מי היה מאמין שבזמנים בהם חיילי, גיבורי ישראל, נלחמים על קיום העם היהודי, ישנה תועבה שהחליטה לקחת חיי מלאך באכזריות. מאיה הייתה אדם מדהים, חייכן, טוב לב, ואוהב אהבת חינם, היה לה חזון לשנות לטובה את העולם ותמיד לעזור.
"מה שקרה למאיה פשוט לא יכול לעבור בשתיקה. אותו הרוצח חייב לקבל את העונש הראוי לו ולהירקב כל יתר חייו בכלא. שום הצדקה בעולם לא תצדיק את מה שקרה, ואני וכל משפחתי דורשים את הצדק הראוי. נשבר הלב ואין אפשרות לעכל את מה שקרה".