דוברות מוא"ז הגלבוע והישובים מיטב, גן-נר, ברק, נאעורה, מולדת, מוקייבלה, גדעונה, טמרה, מגן-שאול וטייבה מסרה כי בעקבות תוצאות בדיקות שהתקבלו ביומיים האחרונים נמצאו 23 נשאים מאומתים לנגיף קורונה בגלבוע.
1 צפייה בגלריה
קורונה
קורונה
עלייה חדה בתחלואה
(צילום: מד"א)
במושב מיטב ישנה התפרצות של הנגיף, 9 תושבים נמצאו נשאים. על פי הודעת דוברות המוא"ז הגלבוע, ככל הנראה מדובר בהתפרצות מקומית כאשר קיים קשר משפחתי בין הנדבקים. יש לציין כי כולם במצב קל.
להלן היישובים בהם ישנם נשאי קורונה ומצבם: 2 נשאים מנעאורה- מקרים שונים. במצב קל; 2 נשאים מברק- מקרים שונים שבאחד מהם מקור ההדבקה הוא מחוץ לגבולות המועצה. במצב קל; 2 נשאים ממוקייבלה- מקרים שונים. באחד מהם מקור ההדבקה הוא בתחומי המועצה. במצב קל.
2 נשאים מטייבה- בעל ואישה אשר נדבקו בתוך המשפחה. במצב קל; 2 נשאיות מטמרה- מקרה של הידבקות בתוך המשפחה, ועוד מקרה של הידבקות מחוץ לגבולות המועצה. במצב קל.
קראו עוד >>>
נשא ממולדת- לא ידוע מקור הדבקה. במצב קל; נשא מגדעונה- ככל הנראה הידבקות מחוץ לגבולות המועצה. במצב קל; נשא ממגן שאול- לא ידוע מקור הדבקה. במצב קל; נשא מגן-נר- הידבקות בתוך המשפחה. במצב קל.
"המועצה נרתמת להובלת מהלך במסגרתו תחוסן אוכלוסיית הגלבוע. לצד זאת, אנו מדגישים כי על כולנו עדיין מוטלת האחריות למנוע את התחלואה על ידי הקפדה הדוקה על עטית מסכה, שמירת מרחק והיגיינה, והנחיות הבידוד", נמסר מהמוא"ז הגלבוע.
עוד כתבות - חדשות מיינט העמק