עפרי רביב (40), חבר קיבוץ חנתון, החליט להתמודד על ראשות המועצה האזורית עמק יזרעאל בבחירות שהתקיימו בסוף אוקטובר 2023.
2 צפייה בגלריה
עפרי רביב. מודה לאייל בצר
עפרי רביב. מודה לאייל בצר
עפרי רביב. מודה לאייל בצר
(צילום: מיכה בריקמן)
רביב הוא המתמודד השלישי שהצהיר והוא מצטרף למרוץ שבו נמצאים כבר סגן ראש המועצה שי יזרעאלי מכפר יהושע ולימור רגב ממושב נהלל. צפוי להצהיר בקרוב גם אסי אליה משמשית.
רביב, נשוי לניצן ואב לארבעה ילדים, עובד היום כראש אגף צעירים ומעורבות בתנועה הקיבוצית. הוא נציג חנתון במליאת המועצה האזורית וחבר ועד מקומי ובעבר היה יו"ר הקיבוץ. רביב, רס"ן במיל', הוא בעל תואר שני במדיניות ציבורית, כיהן כסגן יו"ר אגודת הסטודנטים הארצית ובמשך שנים רבות בתפקידיו השונים פעל מול משרדי ממשלה וגופים ציבוריים, גייס וניהל תקציבים משמעותיים, והיה מעורב רבות בסיוע לחיילים בודדים, נוער וצעירים בסיכון ובממשקים שונים במועצה.
בהודעה שנכתבה מטעמו צוין כי רביב מכיר את העבודה המוניציפלית מתוך ניסיון רב בעבודה שוטפת מול מקבלי ההחלטות והתוצאות מוכחות בפעולותיו השונות ברחבי הארץ. "במשך השנים נבחר וכיהן בתפקידים ציבוריים משמעותיים בהם הטביע את חותמו, והוא ממשיך לפעול גם בימים אלו לייצוג האינטרסים המשותפים של תושבי המועצה", נכתב בהודעה.

2 צפייה בגלריה
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר
(צילום: שרון צור)
קראו גם >>>

לדברי רביב ההחלטה להתמודד הגיעה לאחר שיחות רבות עם חברים. "הגעתי למסקנה כי יש צורך בשינוי בעמק", הבהיר רביב, "העמק ירד מגדולתו והתושבים אינם מקבלים את מה שמגיע להם. לאור זאת ולאחר התייעצויות החלטתי לנהוג כפי שחינכו אותי ובמקום שבו אין מנהיג לקחת אחריות ולהוביל. אני מגיע לתפקיד בענווה ומתוך מחויבות מלאה להביא לשגשוג העמק ולשיפור חיי התושבים הרבים בו. העמק צריך לעבור להיות מוביל וחדשני ברמה הלאומית בתחומי החינוך, החברה וההתיישבות. המועצה חייבת לקחת אחריות על תחומי הליבה ולצאת מעמדת המגננה והפסיביות שאפיינו את פעילותה בשנים האחרונות".
רביב הוסיף ואמר: "אני מבקש להודות לאייל על פועלו למען העמק ואני שמח להכריז כי אני מתמודד על ראשות המועצה על מנת שנוכל כולנו לתת לילדינו עתיד טוב יותר, בלי ססמאות ובלי קומבינות. באתי לעבוד ובכוונתי לעשות את כל הנדרש על מנת להיות ראוי לאמון הציבור. ביחד נוביל את העמק למקום טוב יותר".