שי יזרעאלי, סגן ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, שהודיע כבר לפני כשנתיים שיתמודד לראשות המועצה, הודיע השבוע במפתיע כי הוא פורש מהמרוץ ולא יתמודד לראשות בבחירות שייערכו באוקטובר הקרוב. הסיבה: האפשרות הקיימת כי ראש המועצה המכהן אייל בצר יתמודד לקדנציה נוספת.
2 צפייה בגלריה
שי יזרעאלי
שי יזרעאלי
שי יזרעאלי
(צילום: שרון צור)
"אני מאמין ויודע שטובת העמק היא שמירה על יציבות תוך צעידה קדימה וללא יצירת זעזועים מיותרים", כתב יזרעאלי בהודעה שפרסם לתושבים בדף הפייסבוק שלו, "וכפי שהבטחתי אני חוזר שוב - לא אתמודד מול ראש המועצה אייל בצר. אמשיך לעשות, לצד אייל, כל שאני יכול כדי לקדם את העמק לעתיד טוב עוד יותר ומבטיח לא לשכוח את הדרך - הדרך היזרעאלית".
יזרעאלי, תושב כפר יהושע מכהן היום כסגן ראש המועצה ויו"ר ועדת התכנון 'יזרעאלים' ונחשב היום לאחד האנשים הקרובים לבצר. בפוסט שכתב יזרעאלי הוא הסביר כי "הריצה עצמה לראשות המועצה או 'הכסא' - אינם מטרה בשבילי. שמירה על העמק, על הצביון שלו ועל הצלחת תושביו, האדמה והאנשים שעובדים אותה - הם מטרת חיי".
עוד כתב יזרעאלי כי מאחר וראש המועצה בצר טרם הודיע על החלטתו האם יתמודד שוב הוא החליט להסיר את מועמדותו וכך נימק זאת: "החלטתי שלא ארוץ נגדו ולא אסגור את הדלת בפניו. יש זמן לכל דבר, ועכשיו לא הזמן למלחמה בתוך הבית".

2 צפייה בגלריה
ראש המוא"ז עמק יזרעאל אייל בצר וסגנו שי יזרעאלי
ראש המוא"ז עמק יזרעאל אייל בצר וסגנו שי יזרעאלי
יזרעאלי עם ראש המוא"ז עמק יזרעאל אייל בצר
(צילום: שרון צור)
קראו גם:

עפרי רביב מקיבוץ חנתון, שמתמודד על ראשות המועצה, התייחס לפרישה של יזרעאלי ולהחלטה הצפויה של בצר להתמודד ואמר: "אני שמח על כל מתמודד שמצטרף למרוץ. חשוב שלעמק תהיה הנהגה יוזמת, יצירתית ודינאמית ולשם כך נדרשת הנהגה חדשה. לצערנו בשנים האחרונות העמק קצת נרדם ואיבד את מקומו הטבעי בחברה הישראלית. אני מאמין שבכוחנו להביא את השינוי, ליזום כאן הזדמנויות חדשות, מציאות טובה יותר וחזרה להובלה של החברה הישראלית".
גם המתמודדת שלומית שיחור-רייכמן הגיבה להחלטה המפתיעה של יזרעאלי ואמרה: "אני מכבדת את כולם. אנחנו ממוקדים במסע שלנו יחד ובחיבור של עוד ועוד שותפות ושותפים ליצירת קהילה חזקה בעמק כולו ובכל יישוב ויישוב".