שנת הקורונה נתנה את אותותיה על הבנייה בישראל לאחר שבמהלכה נרשמו ירידות בהתחלות הבנייה כמעט בכל הייעודים, אלא שבעפולה דווקא התרחב בשנה החולפת תחום הנדל"ן המסחרי.
2 צפייה בגלריה
מתחם החדשנות בעפולה - הייטק ומסחר
מתחם החדשנות בעפולה - הייטק ומסחר
מתחם החדשנות בעפולה - הייטק ומסחר
(צילום: דוברות עיריית עפולה)
על פי נתוני הלמ"ס שפורסמו לאחרונה עולה כי רמת השרון וירושלים מובילות בהתחלות בנייה של שטחי מסחר בשנת הקורונה בפער גדול העיר על הבאות בתור בעשירייה הראשונה ראשון לציון, קריית אונו, תל אביב, מבשרת ציון, כפר סבא, עפולה, אשדוד ונועלת את העשירייה הראשונה רחובות.
מהנתונים עולה כי בשנת 2020, שנת הקורונה החולפת, נרשמה בעפולה בנייה של 19,956 אלף מטר רבוע של שטחי מסחר שמציב אותה במקום השביעי בישראל ואילו ברבעון הראשון של שנת 2021 קופצת עפולה עוד שני מקומות קדימה למקום החמישי במדינה עם 3000 מ"ר אחרי אור יהודה, הוד השרון פתח תקווה וקריית אונו.
חיים מסילתי, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, התייחס לנתונים שפרסם הלמ"ס ואמר: "העיר עפולה עוברת תנופת בנייה ופיתוח ובכלל זה בשטחי מסחר חדשים".
2 צפייה בגלריה
ראש העיר עפולה אבי אלקבץ
ראש העיר עפולה אבי אלקבץ
ראש העיר עפולה אבי אלקבץ
(צילום: שרון צור)
קראו גם >>>
ראש העיר אבי אלקבץ הוסיף ואמר: "הנתונים מוכרים לנו ומצביעים על כך שעפולה ממשיכה את הפיתוח המשמעותי בתחומים רבים כגון בנייה למגורים בשכונות חדשות, תשתיות, תעסוקה איכותית, מתחמי מסחר ופנאי ולא בכדי עפולה נמצאת במקום הרביעי בישראל בהגירה חיובית של משפחות צעירות זאת השנה השנייה ברציפות".