3 צפייה בגלריה
מלחמות העולם התחתון
מלחמות העולם התחתון
מלחמות העולם התחתון

מתחזקת ההערכה כי החיסול של העבריין בני שלמה היה "כיפה אדומה", במונחי העולם התחתון - קרי מארב שתוכנן בקפידה מראש, לדברי גורמים בעולם העברייני. שלמה היה אמור להיפגש עם איש השוק האפור מאזור שהוא ואביו ידועים כמכבסה להלבנת הון. האיש לא הגיע לפגישה, אבל המתנקשים כן, כפי שניתן לראות בסרטון חדש שהופץ ברשת וחושף את החיסול במלואו.


זו היתה התנקשות שהוצאה לפועל בלוח זמנים קפדני: שלמה חוסל כיממה לאחר שחזר מטורקיה, ושעות ספורות לפני שעלה על טיסה לספרד במטרה להיפגש במדריד עם נאמן הכספים שלו, העבריין אייל נגר. זאת, בעקבות אזהרות מפורשות שקיבל נגר מהמשטרה כי הוא יעד לחיסול מיידי מצד אויביו.
הימצאותו של שלמה בישוב אזור לא היתה מקרית, מאחר והיו לו עסקים בישוב ואף דירה בשכירות שהחזיק.
באשר לנגר, הוא אומנם איש אמונו של שלמה, אך הוא לא יהיה היורש שלו ואין לו עוצמה בשטח. "לבני שלמה לא יהיה יורש מבפנים", קובעים באופן חד-משמעי העבריינים שמכירים את כל הנפשות הפועלות. ועל איזה סדר גודל של ירושה מדובר, בעצם?

הירושה של שלמה


"בני שווה מאות מיליונים בין אשדוד לקרית גת. הוא מחזיק בחניונים של רכבים, בחנויות ירקות, בכריית חול, דירות, חנויות ועוד. כמעט הכל לא רשום על שמו אלא על שם אנשי קש, או חברות שהם בבעלות אנשי קש שלו", מספרים גורמים בעולם העברייני בדרום.
שלמה ואנשיו החזיקו בווילות מפוארות במושב חלץ, עובדה שגרמה למירמור רב בקרב בני המושב הממשיכים, שמשום מה לא הם זכו בשטחים, אלא אנשים מחוץ למושב, ועוד כאלה המזוהים עם שלמה ועולם הפשע.


3 צפייה בגלריה
בני שלמה
בני שלמה
בני שלמה
(צילום: הרצל יוסף)

על פי ההערכה שלמה היה "שווה" מאות מיליוני שקלים, שהיו מוחזקים בנאמנות בעיקר אצל אחד מנאמניו הבכירים שעצור כעת על תיק נשק. העבריין הזה צפוי להשתחרר בחודשים הקרובים יחד עם עוד שניים מאנשיו של שלמה, ובעולם העברייני לא מעניקים להם סיכויי הישרדות גבוהים מדי.
אז מי יזכה בירושה הגדולה הזו של שלמה? תחילה דובר על העבריין ישי חנוכייב, שלאנשיו מיוחסת הפגיעה האנושה בבנו של העבריין שלום דומרני, היריב הגדול של שלמה בדרום. אך הוא איבד מכוחו, ולדברי אותם גורמים, גם ימיו ספורים, אלא אם כן הוא יעלם מהארץ מייד עם שחרורו מהמאסר בו הוא נתון כעת.

3 צפייה בגלריה
שלום דומרני
שלום דומרני
שלום דומרני
(צילום: הרצל יוסף)

כל התשובות מתמקדות בדרך כלל בגורם אחד - שלום דומרני, ראש הארגון העברייני שהוא המועמד המוביל לבצע השתלטות על עסקי שלמה ועל עולם הפשע הדרומי כולו. במקרה שזה יקרה, אומרים בעולם העברייני, זה יהיה ניצחון סופי - שהתרחש בין היתר בגלל שאננות רגעית של הצד השני.
"בני שלמה היה מאובטח פי שתיים משלום דומרני, והנה, בשלום אף פעם לא הצליחו לפגוע. בני, שהיו לו מצלמות כבר בשערי הכניסה של מושב חלץ והיה תמיד צמוד לרכבו ולמאבטחים, היה שאנן בפגישה שהיתה לו באזור, וזה בכלל לא אופייני לו", מסכמים אותם גורמים עברייינים את הסיבה למפלתו.

קראו גם: