אירוע שישי של קק"ל, 'שישי קק"לי לוקאלי', מגיע לעמק הירדן. האירוע יתקיים ביום שישי הקרוב ה- 1.11 בשעה 10:00 בבית גבריאל, בהנחיית כתב הצפון של ערוץ רשת 13, אלי לוי. לוי יראיין בראיונות של אחד על אחד את ח"כ וסגן יו"ר הכנסת חמד עמאר מישראל ביתנו, ואת ח"כ אופיר כץ מהליכוד, השניים ידברו על הניסיונות להקמת ממשלה חדשה ועל הסיכוי שמדינת ישראל תלך לבחירות בפעם השלישית.
1 צפייה בגלריה
אופיר כץ. צילום: דוברות הכנסת
אופיר כץ. צילום: דוברות הכנסת
אופיר כץ. צילום: דוברות הכנסת
בנוסף יראיין לוי, את חנה רדו, יזמית חברתית ועסקית אשר פועלת רבות לקידום ייצוג נשי ולחיזוק מעמד האישה בישראל ובעולם. רדו תספר אודות הפעולות שהיא עושה לשם יצירת נוכחות נשית ,שוויונית ומאוזנת בצמתי ההשפעה בישראל.
את האירוע יפתח ראש המועצה עידן גרינבאום לאחריו יספר אפי נעים, מנהל אזור עמק החולה והגולן בקק"ל, על עבודתו ועל פעילותה של קרן קימת לישראל לחיזוק האזור. בחלקו האחרון של האירוע יהנו הצופים מהופעת אורח של אריאל הורוביץ ואסף ענברי במופע "למה לא ברלין?"
יו"ר קק"ל, דניאל עטר, אומר כי "בתקופה מעניינת זו שבה נמצאת המדינה במצב חסר תקדים של סיכוי לבחירות שלישיות בתוך שנה, קק"ל ממשיכה להביא לתושבי הפריפריה הזדמנות להבין מקרוב את המהלכים והתרחישים בזירה הפוליטית. זוהי גם הזדמנות טובה לתושבי עמק הירדן להכיר מקרוב את פועלה של קק"ל בכלל ולמען האזור בפרט, אני שמח שקק"ל ממשיכה להוות גורם משמעותי ותורם בחיזוק הפריפריה במדינת ישראל"
האירוע יחל בשעה 10:00 - הכניסה חופשית.