להקת הרוק המצליחה משינה תופיע באמפי נהלל בעמק יזרעאל ט"ו באב – ליל האהבה, ה-15 באוגוסט עם כל להיטיה המוכרים וכמובן האנרגיות המטורפות של חבריה - יובל בנאי, שלומי ברכה, אבנר חודורוב, מייקל בנסון ואיגי דיין. יצוין כי מדובר בערב מיוחד לעמק, שיכלול עיבודים מיוחדים ללהיטי הלהקה.
2 צפייה בגלריה
צילום: דנה קופל
צילום: דנה קופל
צילום: דנה קופל
מעמק יזרעאל נמסר כי חברי משינה יארחו בהופעה את חברם הזמר והיוצר המוערך חמי רודנר. עוד כדאי לדעת כי משינה תגיע אל העמק בהרכב מורחב ועוצמתי - עם מספר כישרונות מוזיקליים: נגנית הויולה הבכירה בארץ, גליה חי, שלצידה הגיטריסטית זהר גינזבורג, שניגנה עם אסף אבידן בסיבוב הבינלאומי שלו; המפיק המוזיקלי המוכשר איתן רז מנגן בתופים אלקטרוניים וכלי הקשה; שלושת נשפני העל יאיר סלוצקי (שלום חנוך), שלומי אלון (דג נחש) וספי ציזלינג (פאנקנשטיין).
יצוין כי את הערב תפתחנה שלישיית A-WA המוכשרות, עם המון גרוב וסטייל. כרטיסים למופע ניתן לרכוש באתר המועצה.
ההופעה הקרובה של משינה יצאה לפרסם מיד לאחר סיום פסטיבל חלב ודבש, שנערך בעמק יזרעאל, וזכה להצלחה אדירה – עשרות הופעות ואירועים ואלפים שהגיעו אליהם ונהנו. על הרנסנס התרבותי שחוו עמק יזרעאל בשנה האחרונה חתומה מנהלת מחלקת התרבות במועצה רחלי אבידוב, שמאז כניסתה לתפקיד מייצרת תמהיל משובח של תרבות שעונה על הצרכים של כלל תושבי העמק והסביבה, צעירים ומבוגרים.
2 צפייה בגלריה
רחלי אבידוב. רנסנס תרבותי (צילום: עמרי אילת)
רחלי אבידוב. רנסנס תרבותי (צילום: עמרי אילת)
רחלי אבידוב. רנסנס תרבותי (צילום: עמרי אילת)
יצוין כי האירועים עד עכשיו הופקו ואורגנו בדיוק מקסימאלי, כשאבידוב, המשקיענית והחרוצה, שמה את תושבי העמק קדימה. היא מביאה אירועים חווייתיים שגורמים לטעם של עוד ולמעשה היא מייצרת תנופה תרבותית שמייתרת את הצורך לצאת מהעמק כדי לצרוך אירועי תרבות איכותיים ומהנים. ראש המועצה אייל בצר לא היה יכול לחשוב על ליהוק כל כך מוצלח לתפקיד מנהלת מחלקת התרבות.