התוכנית החברתית 'כנפיים של קרמבו' תתחיל ככל הנראה לפעול בעפולה בשנה הבאה - כך הודיע השבוע השר הרווחה חיים כץ.
1 צפייה בגלריה
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' הוקמה בתחילת שנות האלפיים במטרה לספק לילדים מהחינוך המיוחד ולילדים בעלי צרכים מיוחדים מסגרת לשהות בה אחרי הלימודים ולבלות עם בני גילם. עוד מטרה מוצהרת של התנועה היא לשלב בין ילדים ונוער מהחינוך הכללי ומהחינוך המיוחד.
הכנסת התוכנית לעפולה נחשבת להישג של חבר הקואליציה איתי כהן, שהצליח להוריד את תקציב ההשתתפות של הרשות בתוכנית בצורה ניכרת. כהן, מחזיק תיק הרווחה בעירייה, נפגש לפני כמה חודשים עם שר הרווחה חיים כץ וביקש ממנו להכניס את התוכנית המצליחה לעפולה. בחודשים האחרונים נועדו כהן, מנהל אגף הרווחה בעיר אלי בניאס, מנכ"ל רשת 'שחקים' דניאל בן ומנהל מחלקת הנוער חנן בן־דוד עם ראשי התוכנית - בהם המנכ"ל גיל דורון ומנהלת הפעילות הארצית סתיו וייץ, כדי להיערך לאפשרות שהשר יאשר את הבקשה והתוכנית תשולב החל מהשנה הקרובה.
חבר המועצה כהן אמר השבוע: "ההישג התאפשר הודות לראש העיר אבי אלקבץ, שהפקיד בידיי את תיק הרווחה, ועליי להמשיך להוכיח לו שעשה בחירה נכונה. אוכלוסיית הילדים עם המוגבלויות נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנו רואים אותם כשווים בין שווים", הצהיר כהן והוסיף: "הכדור עובר עכשיו לידי התושבים, כי הפעלתה של התוכנית תלויה במספר הנרשמים. נקיים מפגש היכרות בין התושבים לראשי התוכנית, ואני מאמין שנצליח להביא להרשמה גבוהה".