אלוף-משנה במילואים גולן ואך מונה למנכ"ל החדש של ארגון 'לב בגליל' במקומו של אופיר שיק, שלאחר הבחירות לרשויות המקומיות מונה לסגן ראש המועצה האזורית גליל תחתון. ואך, נשוי ואב לשבעה, מתגורר בקיבוץ בית רימון ועד לאחרונה שימש כראש מחלקת מיגון בפיקוד העורף ומפקד משלחת יחידת החילוץ הישראלית. בימים אלה מתבצע תהליך חפיפה מסודר בין שיק לואך.
1 צפייה בגלריה
אל"מ במיל' גולן ואך (צילום: שרון צור)
אל"מ במיל' גולן ואך (צילום: שרון צור)
אל"מ במיל' גולן ואך (צילום: שרון צור)
אופיר שיק אמר על בחירתו של ואך: "הצפון, כמו ארגון לב בגליל, נמצא בנקודת בשלות לקומה הבאה והמשמעותית שלו. כמי שהיה באינטראקציה גבוהה וטובה מול ראשי רשויות, מנהלי בתי החולים ודמויות מפתח נוספות בצפון בנוגע לתכנית מגן הצפון ומוכנות העורף לחירום, וכמי שמגיע עם ניסיון משמעותי מול מקבלי ההחלטות בירושלים, גולן הוא האיש הנכון בזמן הנכון".
שיק מסר כי ברבעון הראשון של שנת 2019 התנהלה ב'לב בגליל' חשיבה אסטרטגית בנוגע לשלב האבולוציוני הבא של הארגון. "הגענו לתובנות הרואות את נקודת הזמן רווית הפוטנציאל ואת הקשב הממשלתי שקיים", הוסיף שיק, "ניתחנו את הנקודות בהן עלינו להשקיע את מירב האנרגיה לצד ההנהגה הנבחרת בצפון. חיברנו שחקני מפתח בולטים נוספים וכעת, עם בחירתו של גולן, השלמנו את המהלך שביקשנו לעצמנו, למען הצפון כולו".