בעיריית נצרת עילית נענו לפניות תושבים ובקרוב ייסלל שביל אופניים ייעודי לכלל תושבי העיר, כשתושבי הר יונה יוכלו להגיע אל מרכזי השירותים בשכונת מגוריהם ברכיבה.
1 צפייה בגלריה
להגיע למכולת ברכיבה (צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
להגיע למכולת ברכיבה (צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
להגיע למכולת ברכיבה (צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
"שביל אופניים תקני בשכונת המגורים הוא מרכיב חשוב באיכות החיים", הסביר השבוע ראש העירייה, רונן פלוט, שעומד מאחורי פרויקט סלילת שביל האופניים התקני הראשון בעיר.
השביל המדובר ייסלל ברחוב יקינטון באורך של כשני קילומטרים, בקטע שבין מעלה יצחק לרחוב אלומה. הפרויקט יתבצע בהובלת מינהל ההנדסה בעירייה, באמצעות תקציב מיוחד שאושר השבוע על ידי משרד התחבורה.
ראש העירייה פלוט ציין כי השביל הינו חלק מתוכנית ההתחדשות העירונית בתחום שיפור איכות החיים והפיכתה של נצרת עילית ל"עיר ירוקה": "נצרת עילית מוקפת בנופים מרהיבים, הירוק עוטף את העיר ומהווה 70 אחוזים משטחה".
בנצרת עילית ישנם לא מעט רוכבי אופניים חובבים, אשר מנצלים כל הזדמנות לערוך מסעות רכיבה בסופי השבוע. כעת יוכלו כולם, כולל הילדים, לעשות שימוש באופניים באופן קבוע גם באמצע השבוע. "איזה כיף, זה גם יתרום לנו לחוויה שעל הבוקר, גם יחסוך נסיעה ברכב למקום קרוב, וחוץ מזה גם שמירה על הכושר הגופני", הגיבה בשמחה סטפני ליטמין תושבת הר יונה, רוכבת אופניים מושבעת.