עומר ויינשטיין (22) מאוהב לא רק בחניכות ובחניכי המכינה הקדם צבאית 'תבור' בנצרת עילית, עומר מאוהב בנופיו, אנשיו, ניחוחותיו של הגליל, עד כדי כך שהחליט כי קיסריה מקום מגורי משפחתו, בתים בודדים מבית רוה''מ ורעייתו, כבר לא עושה לו את זה. ''אני מחובר לצפון, לגליל, כאן ארצה להקים משפחה, לבנות בית ולתקוע יתד, מי יודע אולי אפילו בנצרת עילית'' אומר בחיוך עומר.
1 צפייה בגלריה
עומר ויינשטיין. ההנהגה הבאה (צילום: נב''ס)
עומר ויינשטיין. ההנהגה הבאה (צילום: נב''ס)
עומר ויינשטיין. ההנהגה הבאה (צילום: נב''ס)
כבר כתלמיד ידע עומר ויינשטיין שהשליחות שלו היא חינוך, חינוך מאהבה. עוד בתיכון פעל בתוכנית החברתית ''נירים בשכונות'', במסגרתה פגש בני נוער מהעיר הסמוכה אור עקיבא. עומר שחקן כדורגל מקצועי נפרד מאהבה זו לטובת שירות קרבי משמעותי והתגייס לפלח''ן צנחנים שם עבר מסלולי פיקוד מקצין המבצעים של היחידה ועד סמל צוותי מסלול. בתום שירותו הצבאי יצא לטיול של אחרי צבא, חמישה חודשים מסקרנים, מאתגרים, מהנים בדרום אמריקה.
''במהלך השירות הצבאי היה לי חבר שהיה חניך במכינת 'תבור', מספר עומר ומוסיף: "כיום הוא מ''פ, דרכו למדתי להכיר את עולם המכינות, ברור לי היום שיש הבדל בין חייל שהיה במכינה לבין חייל שלא עבר את מסלול המכינה, קיבלתי אז החלטה להצטרף למשהו גדול, משהו משמעותי, לחנך במכינה. להוריי היו תוכניות אחרות שאצא ללימודים, זה יקרה, אבל לא בשנתיים-שלש הקרובות, אני כאן כדי לחנך, להשפיע, לעצב, להיות חלק מדור ההנהגה הבא''.
עומר, מדריך חדש יחסית במכינה, סוגר שלשה חודשים, צומח וגדל עם חניכות וחניכי 'תבור', הוא לא מוותר על כניסה לשיעורים, מעמיק בתכנים, חש בכמעין סגירת מעגל עבורו.
''אני פוגש כאן את החולמים והמגשימים, השואפים להשפיע ולהיות בעמדת הנהגה בכל תחום בו יבחרו, אני נהנה מכל רגע, חש כי אני חלק ממעשה משמעותי וגדול. התאהבתי גם בצפון ובגליל, זה המקום שלי, לא עוד קיסריה, מבחינתי בהמשך הדרך הכל פתוח, כולל להשתקע בנצרת עילית''.