השבוע נערכו חילופי מפקדים ביחידות מחוז צפון של המשטרה.
מגדל העמק: חוקר המשטרה הוציא ספר ילדים
בתחנת המשטרה ירדן שבראש פינה סיים את תפקידו סנ"צ רונן ברודצקי, ואת מקומו בהובלת התחנה תפס סנ"צ מיכה גבאי. בקרית שמונה סיים סנ"צ רן אופיר את תפקידו כמפקד התחנה, ואת מקומו תפס סנ"צ יורם אזולאי, שפיקד עד כה על תחנת צפת. את מקומו של סנ"צ אזולאי בתחנת צפת תפס סנ"צ שי דיכטר (46), שפיקד עד כה על תחנת נצרת עילית.
דיכטר, נשוי ואב לשניים, מתגורר באחוזת ברק ומחזיק בתואר ראשון ושני במשפטים. הוא מילא בעבר שורה של תפקידי הדרכה, ובהם מפקד בית הספר לחקירות ולמודיעין. כמו כן ביצע דיכטר שורה של תפקידים מבצעיים במחוז הצפוני.
את דיכטר החליף סנ"צ יוסי כתב (52), ראש ענף שיטור וקהילה בשנתיים האחרונות, שמונה למפקד תחנת נצרת עילית. כתב הוא תושב נשר, נשוי ואב לשלושה ילדים, בעל תואר ראשון בתולדות עם ישראל ותואר שני במדעי החברה. במהלך שנותיו במשטרה מילא מספר תפקידי הדרכה, ביניהם מפקד קורס שוטרים, ושורת תפקידים מבצעיים במחוז צפון, שהאחרונים שבהם היו מפקד תחנת מגדל העמק, מפקד תחנת גולן וראש ענף שיטור קהילתי במחוז צפון.
טקסי החילופים נערכו בראשות מפקד מחוז צפון ובנוכחות כלל פורום הפיקוד הבכיר, ראשי מועצות, אנשי דת, אנשי חינוך, שוטרי היחידות ובני משפחה.