המשחק הזה זכה לכותרת 'משחק העונה' כאשר מוליכת הטבלה, הפועל קרית שמונה, אירחה ביום שני את האלופה, מכבי תל אביב, במגרש הביתי שלה.
חשד להעתקה: ביהמ"ש נגד התואר של השוטרת טבריה: נערות מצהירות בשקר כי הן דתיות
המשחק בצמרת ליגת העל עורר עניין רב, אולם אף צופה בקהל האלפים שהגיע לאצטדיון לא ציפה למה שקרה במחצית. גם לא מור צלח, אוהדת שרופה של מכבי תל אביב, שמתגוררת במושב ערוגות הסמוך לקרית מלאכי והגיעה עם אוהדי הקבוצה עד קרית שמונה כדי לראות את המשחק.
"אבא שלי היה אוהד הקבוצה ונסעתי איתו כבר מילדות למשחקים בבלומפילד", היא מספרת. "פתאום קראו בשמי ברמקול. הכרוז אמר שעליתי בהגרלה ואני מוזמנת לבעוט ממחצית המגרש לשער ואם אצליח - אקבל פרס. ירדתי למגרש, קשרתי היטב את שרוכי הנעליים כדי שאוכל לדייק בבעיטה ואז ממש לפני שהייתי אמורה לבעוט ראיתי דמות רצה לעברי.
"אחרי שתי שניות זיהיתי שזה החבר שלי, יוני. הוא הגיע עד אלי, כרע ברך והציע לי נישואין. הייתי ממש המומה. עניתי בחיוב, התחבקנו ואז הקהל כולו, אוהדי שתי הקבוצות, הריע לנו.
"אחר כך המשיך המשחק, אבל אני כבר לא הייתי מרוכזת במה שקרה על המגרש וגם לא הפריע לי כל כך שמכבי הפסידו. הייתי מאושרת ואסירת תודה ליוני על המחווה המדהימה".
יוני בן לולו, החבר הקבוע של צלח מזה שמונה שנים, גדל במושב שחר לא הרחק מערוגות. הם כיום בני 25 וביחד מאז שלמדו בתיכון. היא סיימה לאחרונה תואר במדעי המחשב והוא לומד ביולוגיה כלימודי קדם רפואה.
יוני, שהצליח להפתיע את חברתו, מספר כיצד רקם את הרעיון: "פניתי להנהלת קבוצת 'איתוראן', הסברתי מה אני רוצה והם תיאמו איתי שאגיע לאצטדיון אחרי שהמשחק כבר יתחיל. הגעתי והכניסו אותי לחדרי ההלבשה. חיכיתי שם עד למחצית ואז קראו לי ואמרו לי לצאת למגרש. רצתי לכיוון מרכז המגרש. מור כבר היתה שם, הספקתי רק לכרוע ברך, מור כבר קלטה במה מדובר והקהל הריע. זה היה מאוד מרגש".
הכרוז של קבוצת 'איתוראן', אריק רוזן, שהיה שותף לתכנון הצעת הנישואין, מספר: "יש במשחקי הבית של הקבוצה מסורת, שבהפסקה מגרילים מישהו מהאוהדים ונותנים לו הזדמנות לבעוט לשער מחצי מגרש. אם הוא מצליח לבעוט לתוך השער, הוא מקבל מזרן זוגי במתנה מאחת הרשתות.
"אחרי שאוהד מקרית שמונה בעט הודעתי לקהל שיש כאן אוהדת של מכבי תל אביב, שהוגרלה גם היא לבעוט. זה כמובן היה חריג והיו קצת קריאות בוז. אבל כאשר הקהל הבין שמדובר בהצעת נישואין קריאות הבוז התחלפו מיד בתשואות רמות".
אז צלח לא בעטה, אבל הזוג המאושר קיבל גם מזרן זוגי במתנה לרגל נישואיהם הקרובים.