הצימרים 'אצולת אבן חן' בראש פינה יפסיקו לפעול בסוף החודש, זאת לאחר שלאחרונה נדחתה בקשתו של מנהל האתר לביטול צו סגירה שהוצא למקום על ידי המועצה בעקבות מטרדי רעש והפעלתו ללא רישיון.
תעלומה: חמישה כלבים נמצאו מתים ביום אחד נהג תחת תרופות פסיכיאטריות והתנגש ברכבים מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
בית משפט השלום בנצרת דחה לאחרונה את הבקשה לביטול צו הסגירה בנימוק שאיכות חיי התושבים המתגוררים בסמוך לצימרים חשובה יותר. מנהל הצימרים, השוכר את האתר, הגיש לבית המשפט ערעור על ההחלטה לסגור אותם, ובו טען, בין היתר כי לא ברור לו על יסוד מה קבעה המועצה כי הרעשים מהווים מטרד בלתי סביר והתחייב להמשיך ולשמור על השקט.
המועצה טענה בתגובה לבית המשפט כי מדובר בעסק המנוהל באזור מגורים צפוף וכי בצימרים נערכו מסיבות רווקים וערבי קריוקי. כמו כן נטען כי הושמעה במקום מוזיקה לאורך כל שעות היממה, וכי למועצה הוגשו תלונות של תושבים על רעש המטריד את מנוחתם בשעות היום והלילה.
השופטת רים נדאף קבעה כי האמינה לעדויות ולטענות שהועלו בפניה בעניין מטרדי רעש, כיוון שהוצגו בפניה פרסומי שיווק לצימרים שמהם עלה כי הצימרים מיועדים גם למסיבות רווקים וימי הולדת. מנהל המקום הגיש ערעור על צו הסגירה, אולם בסופו של דבר החליט למשוך אותו ולסגור את המקום בסוף החודש.
עו"ד מרואן מויס, המייצג את מנהל הצימרים: "בין הצדדים הושגה הבנה במסגרת ההליך, שכתוצאה ממנה החליט התובע להפסיק את השימוש בצימרים ואת הפעלתם בהסכמתו. על יסוד הבנה זו, הוסכם בין הצדדים כי הפעלת הצימרים תיפסק בסוף חודש דצמבר הקרוב".