עמית ציון, תושבת נצרתעילית, התעלפה בשבוע שעבר במקלחת. למזלה, חברתה ששהתה בביתה באותה עת הזעיקה את השכן. הוא פרץ את הדלת הנעולה וציון הובהלה לקבלת טיפול. על פי הדוח הרפואי היא נפלה ונחבלה בראשה בעקבות השהייה הממושכת במים החמים.
בקשה לייצוגית: "אין שוקולד ב'מוו שוקולד קצפת'" מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
ביום חמישי לפני כשבוע וחצי הגיעה נורית דהן מנצרת עילית לבקר את חברתה הטובה, עמית ציון, בדירה החדשה ששכרה. לאחר שיחת בנות קצרה נכנסה ציון להתקלח והודיעה לחברתה שתוך כמה דקות היא יוצאת. כעבור כעשר דקות שמעה דהן חבטה עזה מכיוון המקלחת. "צפיתי בטלוויזיה ופתאום שמעתי חבטה חזקה", סיפרה השבוע, "קמתי לכיוון המקלחת וקראתי לעמית, שלא ענתה לי. אז באמת התחלתי להילחץ. ניסיתי לפתוח את דלת המקלחת ולא הצלחתי כי היא הייתה נעולה".
דהן יצאה מיד מהבית ודפקה על דלת השכנים. השכן, יואב חיים, פתח את הדלת ונענה מיד לקריאה לעזרה. "עזבתי מיד את הכול", שיחזר השבוע, "רצתי להביא את ארגז הכלים מהבית ותוך כמה דקות פרצתי את המנעול ונתתי לנורית להיכנס".
דהן נכנסה אל המקלחת, מצאה את חברתה מעולפת על הרצפה והבחינה בחבורה בראשה. בתוך כך ציון שבה להכרתה וסיפרה לחברתה שהרגישה פתאום סחרחורת, ואינה זוכרת מה קרה לאחר מכן.
ציון, שחשה כאבי ראש חזקים וסבלה מחבורה גדולה בעורפה, נסעה יחד עם דהן וחיים לקבלת טיפול רפואי בשירות מר"מ. "הרופאים קבעו שיש לי זעזוע מוח קל ושוחררתי הביתה למנוחה. אני את הלקח שלי למדתי - לא לנעול יותר את האמבטיה. מזל שנורית הייתה אצלי", מסכמת ציון.