ביום רביעי שעבר עצרה המשטרה תושב מקרית שמונה בחשד לאיומים. אותו תושב פרסם בדף הפייסבוק שלו איום כלפי אחד משוטרי התחנה, וכלפי רעייתו של אותו שוטר. על פי החשד התושב כתב בדף הפייסבוק שלו סטאטוס ובו המילים הבאות: "יהי רצון שהאני טרודי יקרא לשניכם אליו".
שוטרים הגיעו לנחם את משפחת השוטר שנהרג מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
הדברים האלה כלפי אותו שוטר ורעייתו, נכתבו בזמן שמשפחת טרודי עדיין יושבת שבעה על מותו של האני טרודי ז"ל. שוטר תושב הכפר סמיע, שנהרג בקרית שמונה ביום ראשון לפני שבוע.
האני טרודי נהרג במהלך פעילות מבצעית, כאשר יחד עם עוד שוטר עלה על גג של מבנה לצורך תצפית על עבריינים, גג המבנה קרס, טרודי נפל מגובה רב ונהרג כתוצאה מכך.
כאשר נודע למשטרת קרית שמונה על האיום שנכתב בפייסבוק, השוטרים עצרו את התושב, והוא, במהלך המעצר, ניסה לתקוף את אחד השוטרים במכת אגרוף. השוטרים השתלטו על האיש והוא נחקר. בשלב זה הוא נמצא במעצר בית עד לתום ההליכים נגדו.
מפקד תחנת קרית שמונה, סנ"צ רן אופיר, אומר כי זו לא פעם ראשונה שאותו איש מאיים על שוטרים, וכי לא מדובר בסכסוך ספציפי עם אותו שוטר, אלא באדם שמסיבה לא ברורה מנסה להטריד שוטרים בטענות שונות על כך שהם העליבו אותו או פגעו בו בצורה כזו או אחרת.