השחקן זבולון מושיאשווילי מנצרת עילית לקה בהתקף לב באמצע צילומים לקליפ. מושיאשוילי, הידוע כ'ששי' מהתוכנית 'שמש', מתאושש בימים אלה מהאירוע.
קראו עוד: רמב"ם: האם נותחה, הבן חטף התקף לב התקף לב באמצע החופשה הצטרפו לעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
מושיאשווילי השתתף בקליפ של היוצר והזמר המקומי נפתלי קון. יום לפני הצילומים חש ברע אך חשב שהוא סובל מצרבת. "הלכתי לקחת את התסריט וישבתי אצל נפתלי עד שתיים לפנות בוקר", סיפר.
"כשיצאתי הרגשתי כאבים בחזה אבל חשבתי שזה צרבת. בבית לקחתי משככי כאבים אך לא הצלחתי לישון כמו שצריך, בבוקר התקלחתי ויצאתי לצילומים, ולא חשבתי שמדובר באירוע לב"
צילומי הקליפ נמשכו כשמונה שעות, ובמהלכם המשיך מושיאשווילי לחוש ברע ונאלץ לנוח. "היו לי כאבים חזקים מאוד. לא הבנתי מה קורה לי. כל שעה וחצי נשכבתי ופרשתי את הידיים כדי שהכאבים יעברו אך הם לא עברו ואף התגברו".
כשהסתיימו הצילומים היה אמור מושיאשווילי לצאת לפגישה ברשות השידור. הוא ביקש לדחות את הפגישה כי חש ברע ולא היה מסוגל ללכת. המפיקה של קון, רותי, לחצה עליו ללכת להיבדק. "לא ויתרו לי", שיחזר מושיאשווילי.
"הכריחו אותי לנסוע מיד לראות רופא. הגענו ל'ביקור רופא', שם עשו לי כמה בדיקות ותוך שלוש דקות הזמינו לי אמבולנס שפינה אותי לבית חולים 'איכילוב'.
"במיון כבר התחילה להתברר לי התמונה. הבנתי שאני עובר אירוע לב, והודיעו לי שאני חייב להיכנס מיד לצנתור. חתמתי על הטופס, ועוד לפני שהספקתי להבין איפה אני, כבר הייתי אחרי הניתוח".
בינתיים הודיעו לבני משפחתו, והם הגיעו מיד לבית החולים. "לא נלחצתי, הייתה לי הרגשה שאעבור הכול וזה יהיה בסדר", אמר מאוחר יותר, "זה היה מן סימן כזה מלמעלה, שאומר לי שהגיע הזמן לשינוי. גם כשכאב לי, לא איבדתי תקווה. דאגתי להצחיק את כל מי שסביבי".
מושיאשווילי מתכוון לשנות את חייו מקצה לקצה בעקבות האירוע. בנוסף הוא גם חלה בדלקת ריאות, מה שגרם להארכת שהותו בבית החולים. אולם למרות החולשה הוא נשמע השבוע אופטימי.
"אני הולך לשנות הכול, לא לאכול יותר בשר, להפסיק לגמרי לעשן ולעסוק בפעילות גופנית", הבטיח. "אני לא מתכוון יותר לתת לשום דבר שילחיץ אותי, הכול ברגוע מהיום, חיי משתנים".
בעקבות האירוע הלבבי הוא ייאלץ להיות בחודש מנוחה עד לבירור מצבו, ובנוסף יעבור סדנת שיקום, הכוללת טיפול של תזונאית קלינית. הוא גם מתכוון ללכת למכון כושר באופן קבוע.
"החיים הם נס אחד גדול. אני מרגיש שהלב שלי הרבה יותר טוב עכשיו, הרבה יותר רגוע. אני לא מפחד ממה שקרה לי, זה היה סימן שאני חייב לעשות שינוי. כנראה אורח החיים שלי לא היה בריא מספיק וזו ההזדמנות לשינוי", אמר השבוע ממיטתו בבית החולים.