לא שקט במועצה אזורית גלבוע: בעוד יומיים יתקיימו הבחירות לראשות המועצה, אך עד אז האלימות חוגגת בקרב פעילי שני המועמדים המובלים: דני עטר ומוטי כהן. ביום רביעי בלילה תקפו שלושה אחייניו של כהן את פעיליו של עטר, נח בדיני ממיטב, בטענה שהסיר את שלטיו של כהן. כתוצאה מהתקיפה הובהל בדיני לטיפול בבית החולים העמק בעפולה. השלושה נעצרו בידי המשטרה.
הבחירות למועצה האזורית לא ידעו מעולם מסכת של אלימות קשה מצד פעילים. מדי שבוע מדווחים שני המחנות על פגיעה בפעיליהם, אולם ביום רביעי בלילה נחצו כל הגבולות. שלושת אחייניו של מוטי כהן, המתגוררים במושב מיטב, חשודים שהגיעו לקרוון בו מתגורר של נח בדיני, אף הוא במושב מיטב, ודרשו ממנו לדעת אם הוא אחראי להסרת השלטים של דודם המועמד לראשות המועצה.
"סמוך לשעה 22:00 בלילה הגיעו אחייניו של מוטי כהן שאלו את בני אם הוא קרע להם שלטים", אמר משה בדיני, אביו של הקורבן. "כשבני השיב להם שלא הם חזרו שוב על השאלה ואז התחילו להכות אותו. בשלב מסוים הבת שלי הגיעה הביתה והתקשרה אליי מבוהלת. היא אמרה לי בטלפון 'אבא, רוצחים את נוח'", שיחזר משה.
כשהאב הגיע לקרוון הוא מצא את בנו חבול בפניו. השניים הזעיקו את המשטרה שהגיעה לחקור את האירוע. לאחר חקירה מצד השוטרים נסע נוח לבית החולים לקבלת טיפול. "נוח בדיני התקבל במיון סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר בעקבות תלונה על כך שתקפו אותו", נמסר מבית החולים העמק. "על פניו של המתלונן נמצאו מספר חבלות, הוא קיבל טיפול רפואי ושוחרר לביתו".
בהמשך הלילה עצרה המשטרה את שלושת אחייניו של כהן החשודים בתקיפה האלימה כלפי בדיני. השלושה הובאו ביום שישי בבוקר בפני שופט בית המשפט השלום בנצרת להארכת מעצר, ושוחררו למעצר בית.
יש לציין, כי זו לא הפעם הראשונה שהאלימות בין המחנות מגיעה לרמות כאלו. כזכור, באחת הפעמים התלוננו עטר ובנו כי אלמונים תקפו את בנו של עטר ואיימו עליו בסכין. בפעם אחרת טען מוטי כהן כי אלמונים ניסו להוריד אותו מהכביש. בשני המקרים האשימו המועמדים את פעילי היריב הפוליטי במעשים.
"ריססו את עגלת הפרסום" במקביל לתקיפה של נוח בדיני, טען פעיל של כהן אלכסנדר טיפולצקי, כי פעילים של עטר השחיתו את עגלת הפרסום עליה השגיח במהלך לילה יום רביעי הניצבת בצומת נבות.
לטענת טיפולצקי, "בשעה 23:00 בלילה עצר רכב ליד עגלת הפרסום וירדו ממנו מספר אנשים. הם התחילו לרסס על העגלה. ניגשתי אליהם בבקשה שיפסיקו עם המעשה, אך אחד מהם הסתובב אליי והתחיל להכות אותי עם אלה, ואז הם ברחו".
טיפולצקי הגיש תלונה במשטרה וזו חוקרת את שני אירועי האלימות, והמשטרה עצרה בחור בן 25 מאחד הכפרים במועצה בחשד למעורבות באירוע. "שני האירועים נבדקו ונפתחו חקירות. יש לציין, כי נחקרו כבר מספר אנשים בשני האירועים", מסרה מפקדת תחנת משטרת עפולה, סנ"צ אורלי מלכה.
מוטי כהן אמר בתגובה כי "לפני חודש הוזמנתי יחד עם עטר לפגישה בתחנת המשטרה בעפולה כדי לראות כיצד לפתור את הסוגייה, אך עטר לא הגיע.
"בימים האחרונים הגיעו הדברים לשיא חדש כאשר הוגשו תלונות שווא במשטרה על אלימות שהופעלה כביכול. מטרת תלונות אלו היא להלהיט את האווירה ולהסיט את הדיון ממערכת הבחירות הדמוקרטית אל דיון שאסור שיתנהל בגלבוע ושעלול להוביל לאלימות מסוכנת ומיותרת".
את תגובתו של ראש המועצה, דני עטר, לא ניתן היה להשיג עד פרסום הכתבה.