בטבריה כיהנו שבעה ראשי, אולם רק שלושה מהם חיים כיום. ראש העירייה הראשון זכי אלחדיף נרצח בשנת 1938, שמעון דהאן כיהן עד 1950, משה צחר היה הבא בתור כאשר במהלך כהונתו, שלוותה בהפסקה של קדנציה אחת אותה מילא מאיר דרעי.
בשנת 1978 התמנה לראשות העירייה יגאל ביבי שכיהן גם כחבר כנסת במפד"ל. ביבי (66) מתגורר כיום ביישוב אלעזר שבגוש עציון. ביבי שכיהן כראש העירייה במשך 10 שנים והציב את טבריה על המפה במסדרונות הכנסת. מאוחר יותר כיהן גם כסגן השר להגנת הסביבה וכסגן שר במשרד הדתות.
בבחירות שהתקיימו בשנת 2006 לקח ביב פסק זמן מן החיים הפוליטיים והוצב במקום סמלי ולא ריאלי ברשימת האיחוד הלאומי–מפד"ל לכנסת.
מיד לאחריו התמנה לראשות העיר יוסי פרץ שכיהן בתפקיד עד שנת 98'. פרץ (54) נשוי ואב לארבעה מתגורר בנתניה וחזר מארה"ב לפני כשנתיים וחצי לאחר שהות של שבע שנים בניו יורק, שם שימש פרץ כגזבר הכספים של ההסתדרות הציונית העולמית בצפון אמריקה כולל ארה"ב וקנדה.
מאז שובו לארץ, פרץ הוא איש עסקים עצמאי העוסק בנדל"ן ובשוק ההון וחבר במספר דירקטוריונים עסקיים. שלושה מילדיו לומדים כעת בארה"ב, ובנו הקטן מסיים השנה את ביה"ס התיכון בנתניה.
בתום כהונתו של פרץ, מונה בני קרייתי (57) לכהן כראש העירייה במהלך השנים 1999-2003. קרייתי מתגורר כיום במרכז והוא איש עסקים ובעל משרד עו"ד. בנוסף, הוא משמש כיזם וכאיש הפעיל בתחומי החברה והקהילה. בית התמחוי 'מאיר פנים' שברחוב הגליל בטבריה שייך לקרייתי והוא מגיע פעמיים בשנה לטבריה למוסד של ילדים מוגבלים ותורם מזמנו וממרצו. במסגרת הביקור הוא גם דואג לחלק לילדים מתנות.
קרייתי זכה השנה באות המתנדב על תרומה לחברה ולקהילה מטעם נשיא המדינה. תושבים רבים מטבריה הגיעו לאירוע במשכן הנשיא בו כדי לחזות בראש עירם לשעבר מקבל את הפרס מידי הנשיא, שמעון פרס.