בשבת האחרונה נפטר במפתיע שוטר תחנת כפר סבא רס"ב שי נגר במפתיע והוא בן 53 שנים בלבד: "היה אחד האנשים האהובים ביותר משטרה, אנחנו לא מעכלים".
2 צפייה בגלריה
רס"ב שי נגר ז"ל. "אהוב על כולם"
רס"ב שי נגר ז"ל. "אהוב על כולם"
רס"ב שי נגר ז"ל. "אהוב על כולם"
(צילומים: פרטי)
רס"ב נגר כיהן כשוטר בתחנת כפר סבא והיה גם חלק מצוות השיטור העירוני בעיר. הלווייתו התקיימה עם צאת השבת: "כל מי שהיה איתו במשמרת אהב אותו. הוא היה נעים הליכות. אהוב ונאהב. כל כולו היה לב אחד גדול, והלב הזה עכשיו נדם", ספדו לו חבריו במשטרה.
השוטרת ליטל נחשוני שעבדה עם נגר ספדה לו: "אני עוד לא מעכלת ועוד לא מצליחה למצוא את המילים. הלב מסרב לקבל את זה. 13 שנה שאתה כמו אח גדול בשבילי, עזרת לי וחילצת אותי מכל כך הרבה מצבים. טלפון אחד ממני וישר עזבת הכול ובאת. הבנת אותי בלי מילים ראית אותי מכל הכיוונים והיית באמת חבר אמת.

"רק לפני שבוע עוד דיברנו וקבענו שניפגש ותספר לי מה עובר לך בלב. עצוב לי שלא הצלחתי לעזור לך כמו שעזרת לי (ועזרת הרבה) לעבוד לצידך זו הייתה חוויה לכל החיים. לימדת אותי להיות חזקה בתוך כל כך הרבה שקט פנימי. דרך המבט שלך ידעתי אם הדרך שלי נכונה. אתה היית לי מעבר לחבר טוב ולפעמים מעבר למשפחה. תודה על השיעור שהעברת אותי ותודה על המסע ביחד. אוהבת אותך. נוח בשלום על משכבך".

קראו גם:

אחיינו דניאל, "אין מילים שבכוחן לשכך את הכאב, שי היה ראש המשמרת שלי מאז 2001 כמתנדב במשטרה, מאז ועד היום הקשר ביננו היה חזק ,הייתי שותף לכל האירועים המשמחים והפחות משמחים בחייו ,הקפיד על כיבוד אב ואם על התא המשפחתי שלו ובכלל אהבת האדם. קשוב ומלא סבלנות, מוכן לסייע ולעזור לאדם באשר הוא, היתה לו נוכחות, מעשיו וקשריו היו מעוררי כבוד והערכה, לכתו יותיר חלל עצום בחיי ובחיי כל אלה שהכירו אותו".