מליאת רשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי התכנסה בשבוע שעבר לבחירת יו"ר והנהלה חדשים, לקדנציה הנוכחית של הרשויות המקומיות. בפתח הישיבה נבחר פה אחד דני עטר, ראש המועצה האזורית הגלבוע לתפקיד היו"ר והוא יחליף את יורם קרין, שסיים את תפקידו. לתפקיד סגן יו"ר הרשות נבחר פה אחד איתמר מטיאש, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות.
1 צפייה בגלריה
איל קנץ, יורם קרין ודני עטר
איל קנץ, יורם קרין ודני עטר
איל קנץ, יורם קרין ודני עטר
(צילום: שאהין זועבי, רשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי)

עוד בהנהלה החדשה יכהנו זכריה נאבסו - ראש המועצה המקומית כפר כמא, אושרת בראל - סגנית ראש עיריית בית שאן וזידאן סלפיתי - סגן ראש המועצה המקומית שיבלי אום אל גאנם. בהנהלה חברים גם נציגת שר החקלאות - אלה כהן ונציג השרה להגנת הסביבה - אלון לוי.
דוד אסף, סמנכ"ל ניקוז ושימור קרקע במשרד החקלאות ויו"ר המועצה הארצית לניקוז, ליווה את הישיבה ובירך על יציאתה לדרך של המליאה החדשה ובה 22 חברים וחברות.
"אני מאחל שתהיה לנו דרך טובה ביחד", אמר עטר, "מהיכרותי עם הרשות מיום היוסדה, היא יודעת להוביל עשייה איכותית וניהול ברמה גבוהה. נלמד את הצרכים בתקופה הקרובה, ונצא יחד לממש מטרות נוספות, שיביאו ערך לטבע, לחקלאות, לאדם ולקהילות. אני מודה ליורם על שהוביל את המערכת בצורה מצוינת ומעבר לכך, הוא שכן, חבר ושותף אמיתי לדרך".

קראו גם:

איל קנץ, מנכ"ל הרשות בירך את המליאה החדשה והוסיף: "אנחנו משמרים את העבודה הטובה שנעשתה ברשות במשך השנים, תוך הבאת ערכים חדשים למרחב".