אחד מבין הנרצחים במתקפת הפתע של החמאס על פסטיבל הטבע ברעים הוא דרור בהט מקיבוץ בית אלפא. הבן הבכור להוריו עידן ואלה. בן 30 היה במותו.
3 צפייה בגלריה
דרור בהט ז"ל
דרור בהט ז"ל
דרור בהט ז"ל
(צילום באדיבות המשפחה)
הוא עבד בהכנת תפאורת הבמות בפסטיבל והקשר עמו נותק ביום שבת בבוקר עד שמשפחתו קיבלה את הבשורה הקשה על הירצחו.
"דרור היה בן אדם של אנשים. היה אדם שכולו לב ונתינה", מספר חברו הטוב איתן גור איזרייב, "דרור היה אדם מאוד שמח ואהב לחגוג את החיים. הוא מאוד אהב טבע ואהב את החיות שלו. יש לו כלב בשם ריידר והוא היה החיים שלו. הייתי עם דרור מרגע שהוא אימץ את הכלב וגרתי אתו תקופה. הכרנו במסיבה לפני הרבה שנים ומאז היינו בלתי נפרדים. היה בו משהו שאף אדם לא היה יכול לפספס. כולם רצו לחבק אותו ולאהוב אותו ולהיות בקרבתו. הוא הפיץ אהבה בכל מקום שהוא היה בו עם חיוך ונתינה אינסופית".

3 צפייה בגלריה
דרור בהט ז"ל
דרור בהט ז"ל
דרור בהט ז"ל
(צילום באדיבות המשפחה)

דרור ז"ל היה מבין אלו שיצרו את התפאורה לבמות הפסטיבל. "הוא חי את החלום שלו ועסק במה שהוא אוהב. הפסטיבל היה אמור להיות הפריצה של העסק שלו", הוסיף איזרייב.
ביום שבת בבוקר הוגדר דרור כנעדר ומאז חבריו ומשפחתו חיפשו ממנו אות חיים, עד הבשורה הקשה שהגיעה ביום שני על הירצחו. "היה לנו מידע עליו עד יום שבת בשעה 9:50 בבוקר ומאז נעלמו עקבותיו. ידענו שהוא התחבא מתחת לבמה", סיפר איזרייב, "היינו בתקשורת עם אמא שלו וחיפשנו כל פיסת מידע שיכולה להיות לנו. עד שביום שני בצהריים התקבלה הודעה שיש זיהוי ודאי של הגופה שלו והתפרקנו כולנו".

3 צפייה בגלריה
דרור בהט ז"ל
דרור בהט ז"ל
דרור בהט ז"ל
(צילום באדיבות המשפחה)

קראו גם:

ירין וולוז'ינסקי חבר קרוב נוסף שך דרור מספר על אדם שכולו לב. "תמיד הושיט יד לעזרה והיה עוזר לאנשים שהיה קשה להם, והכל בסתר", סיפר וולוז'ינסקי, "הוא היה אדם צנוע ועניו שלא ידע מה זה רע. נפש מחברת בין אנשים. אדם של מסיבה וצחוקים בלתי נגמרים. חכם, צלול ושנון. הכרתי אותו בטיול בגואה בהודו דרך גיסתי, חברת ילדות שלו מבית אלפא, ומאז הכל היסטוריה. יש כל כך הרבה חברים ואנשים שאוהבים אותו שעשו בשבילו הכל. אני לא מצליח לעכל את האסון הזה, עברנו כל כך הרבה חוויות יחד".