תופעה מכוערת: בשבועות האחרונים גנבו אלמונים כמה וכמה פעמים את העציצים שהונחו על קברו של דני חייט ז"ל, לוחם האש שנספה באסון הכרמל, בבית העלמין בעפולה.
1 צפייה בגלריה
קברו של דני חייט
קברו של דני חייט
קברו של דני חייט
(צילום: שרון צור)
הוריו של דני ז"ל, מוטי ובת־שבע מקפידים לעלות לקברו של בנם מידי שבוע, אלא שבזמן האחרון הם הבחינו כי בכל פעם העציצים שהם הניחו בסמוך לקברו נעלמים. מוטי חייט מתקשה להירגע מהתופעה החמורה.
"בכל פעם שאנחנו באים לקבר חסרים עציצים", סיפר, "יש גנבים בבית העלמין, זה ממש מעליב לאן הגענו וזה פשוט גועל נפש. אנשים כנראה מחפשים איך לעשות כסף והולכים לאסוף עציצים ופרחים מבית הקברות. אני ואשתי עולים לקבר בכל יום שישי להשקות ולסדר ובכל פעם שאנחנו מגיעים חסרים דברים".
קראו גם >>>
לדבריו, חייט פנה למועצה הדתית, שלא סיפקה לו תשובה. "צריך לשים מצלמות ולהסתובב מדי פעם ולראות אם יש אנשים חשודים שלא צריכים להיות שם", אמר.
דני חייט ז"ל היה בן 35 במותו. הוא היה לוחם האש שנלחם לפני 11 שנים בלהבות כדי להציל את נוסעי האוטובוס הבוער. הוא היה ההרוג ה-44 באסון הכרמל.
מאז מותו הוא הונצח במספר מקומות. בשנת 2012 נקראה תחנת הכיבוי בעפולה על שמו. גם קיר הטיפוס בפארק העירוני בעפולה מנציח את זכרו. כמו כן הוא הונצח בספר הילדים 'דני הכבאי הגיבור' של סיגל מגן.
עוד כתבות - חדשות מיינט העמק