הדרמה הפוליטית בעפולה: ראש העיר אבי אלקבץ החליט להדיח היום את סגנו שלמה מליחי ובמקומו למנות את חבר המועצה בוריס יודיס.
2 צפייה בגלריה
ראש העיר אבי אלקבץ ושלמה מליחי
ראש העיר אבי אלקבץ ושלמה מליחי
ראש העיר אבי אלקבץ ושלמה מליחי
(צילום: שרון צור)
מליחי בתגובה ראשונה למהלך הפוליטי של אלקבץ אמר: "אין לי אלא לרחם על ראש העיר שאמינות וכיבוד הסכמים הם לא הצד החזק שלו. מדובר באדם שמנסה לכסות באיצטלה ציבורית מהלך שהוא כולו אינטרס פוליטי אישי שלו. ידע כל תושב בעיר הזאת מה המניעים של אדם שחושב שהציבור צריך לשרת אותו ולא ההפך.
"איני זקוק לכיבודים ולשכר כדי להמשיך ולסייע לתושבי עפולה האהובים, ראש העיר מפחד ממני ולא אוהב אנשים חזקים. ההזנחה ניכרת בכל פינה בעיר, הן מבחנת ניקיון, הן מבחינת תשתיות והן מבחינת חוסר החמלה כלפי תושבי העיר שנאלצים לספוג את נטל המסים והקנסות. את התשובה הוא יקבל מתושבי העיר בבחירות הקרובות".
2 צפייה בגלריה
לירז וזאן
לירז וזאן
לירז וזאן
(צילום: שרון צור)
חבר סיעתו של מליחי במועצת העיר לירז וזאן הגיב גם הוא למהלך הפוליטי של אלקבץ: "ראש העיר אבי אלקבץ שנבחר בזכות שלמה מליחי וסיעת עוצמה, בחר שוב בצעד פחדני. סיעת עוצמה בראשות שלמה מליחי הייתה הסיעה הנאמנה והפעילה ביותר מתחילת הקדנציה למרות הפרות בוטות של ההסכם הקואליציוני מצידו של אלקבץ. אלקבץ פיטר את מליחי בניסיון וכוונה למזער את כוחו ועוצמתו, זאת תוך טענה שטחית ומגוחכת שהוא נשלט על ידי. שלמה, אדם מכובד וצנוע. עשייתו הרבה לאורך כל השנים ובקדנציה הנוכחית בפרט ידועה לציבור ואין לו כל צורך בפרסומים במדיות התקשורת השונות להעיד על כך, פועלו נעשה בענווה וצניעות וכל תושב שפנה אליו לעזרה יעיד על כך.
"בכל קדנציה של ראש העיר אבי אלקבץ בעבר הוא עשה טעות אשר עלתה לו בשלטון. אין לי ספק שגם היום, שוב, הוא עשה טעות גדולה. ידענו כבר לפני מספר חודשים שהוא חושש מכמות האהדה והתמיכה שאנו מקבלים ולכן הוא מנהל משא ומתן מאחורי גבינו ולכן אנחנו לא מתרגשים מהחלטתו היום".