ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט נבחר השבוע לתפקיד יו"ר אשכול רשויות גליל עמקים בהצבעה שהתקיימה במהלך מליאת האשכול בבית 'יד לבנים' במגדל העמק. בישיבה נחכה הממונה על המחוז במשרד הפנים עינב פרץ.
1 צפייה בגלריה
רונן פלוט יחד עם מאיר חלי ועינב פרץ
רונן פלוט יחד עם מאיר חלי ועינב פרץ
רונן פלוט יחד עם מאיר חלי ועינב פרץ
(צילום: אשכול גליל עמקים)

פלוט, המכהן בהצלחה רבה כראש עיריית נוף הגליל בשמונה השנים האחרונות, יחליף בתפקידו את היו"ר היוצא וראש המועצה האזורית עמק יזרעאל לשעבר, אייל בצר, אשר כיהן בתפקיד יו"ר האשכול מאז דצמבר 2022.
את ההחלטה על מינויו של פלוט, שיבצע את תפקידו בהתנדבות, קיבלו פה אחד חברי נציגי הרשויות באשכול, המונה 19 רשויות באזור הגליל והעמקים ופועל למען קידום הרשויות ושיתופי פעולה בתחומים שונים למען הצלחת האזור כולו.
"אני מבקש להודות לראשי הרשויות על בחירתי לעמוד בראש אשכול גליל עמקים - איגוד חשוב מאין כמוהו המהווה מנוף לצמיחה אזורית ולאיגום כלל המשאבים הציבוריים לטובת התייעלות עבודת הרשויות ושיפור איכות החיים של התושבים", אמר פלוט, "כיו"ר האשכול, אפעל בכל כוחי לקידום, שיפור והרחבת השירותים לרשויות. אעשה ככל שביכולתי על מנת לחזק את שיתופי הפעולה ולסייע תוך שימוש בידע ובניסיון שצברתי בשנות פעילותי הציבורית".
היו"ר היוצא אייל בצר הוסיף: "אני מודה לראשי הרשויות על העבודה המשותפת למען עתיד משותף לאזור כולו ומאחל הצלחה רבה למחליפי".

קראו גם:

מנכ"ל האשכול מאיר חלי הודה לבצר על כהונתו ואיחל הצלחה ליו"ר הנכנס פלוט. "האשכול מבוסס על שיתוף הפעולה בין הרשויות ואין לי ספק ששיתוף הפעולה הזה, שילך ויגבר בעתיד, יבוא לטובת הרשויות וישפר את חיי התושבים ביישובי האשכול השונים", אמר חלי.
בישיבת המליאה הבוקר צורפה לאשכול גם רשות חדשה שתהיה החברה ה 19: מועצה מקומית רמת ישי בראשות אסף אוברלנדר, שאמר: "שמחים להצטרף לאשכול גליל עמקים. אנו רואים בכך הזדמנות לקבל סיוע בעזרת האשכול בין היתר מול משרדי ממשלה. מדובר בבשורה לתושבים מאחר והאשכול חולש על כמעט כל תחומי החיים, רווחה, איכות הסביבה ופיתוח ולכן מליאת המועצה החליטה לאשר הצטרפות לאשכול ואנו מברכים את האשכול על ההחלטה לצרף את רמת ישי.