מד"א מדווח החל מאתמול (שישי) בערב על רצף של תאונות דרכים עם פצועים: זרזיר - אתמול (שישי) בשעה 19:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על טרקטורון שהתהפך בזרזיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים רמב"ם ילד בן 3 במצב בינוני עם חבלה קשה בגפיים.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 6
זירת התאונה בכביש 6
זירת התאונה בכביש 6
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

כביש 75 - אתמול (שישי) בשעה 20:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על ת.ד בין משאית לרכב בכביש 75 סמוך למנשיה זבדה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים רמב"ם גבר כבן 25 מצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם מונשם.
פראמדיק מד"א יוסרי עואודה סיפר: "נהג הרכב נלכד מחוסר הכרה ברכב שעמד בשול הכביש לאחר שנבלם במעקה הבטיחות. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל מתן תרופות להרדמה והנשמה חילצנו אותו מהרכב ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".
כביש 77 - הבוקר (שבת) בשעה 05:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על תאונת דרכים בין 3 כלי רכב, בכביש 77 סמוך לטורעאן. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז רפואי צפון (פוריה), 3 פצועים, בהם: צעיר כבן 21 במצב בינוני, עם חבלות בפנים ובראש, ו-2 פצועים קל.
כביש 6 - בשעה 09:18 (היום) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על רוכב אופנוע שנפצע במהלך רכיבה בכביש 6 סמוך למחלף אליקים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים רמב"ם, גבר כבן 54 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים.