פרשת הלינץ': מתוך שמונת העצורים, שניים שוחררו אתמול למעצר בית, מעצרם של שלושה נוספים הוארך עד מחר (שישי) ובהמשך יתקיים הדיון בעניינם של שלושה נוספים. "התיק ייסגר בקול ענות חלושה", טוען עורך הדין אורן ששון שמייצג את אחד החשודים.
2 צפייה בגלריה
האירועים החמורים בפתח תקוה
האירועים החמורים בפתח תקוה
האירועים החמורים בפתח תקוה
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
כזכור, בעקבות סרטון הלינץ' שעורר סערה ברחבי המדינה כולה, וכן בעקבות הסרטון שקדם לו, בו נראה נער מאויים בין היתר על ידי אקדח, עצרה ביום שלישי המשטרה שמונה חשודים במעורבות באירועים.
אתמול כאמור, שניים מן המעורבים שוחררו למעצר בית, ובינתיים הוארך מעצרם של שלושה נוספים ביום אחד לטובת השלמת פעולות החקירה. עורך הדין ששון, שמייצג את אחד החשודים שנחשד במעורבותו בסרטון עם האקדח, טוען כי מרשו מכחיש כל קשר לכך. "מרשי מרגיש שנעשה לו עוול והוא לא ביצע את המעשים".
כיצד הוריו מגיבים לרצף האירועים?
"ההורים מצרים על כך. מדובר בילד בעייתי עם תיקים פליליים, הם מנסים לשקם אותו וזה לא קל".

2 צפייה בגלריה
האירוע שקדם ללינץ'
האירוע שקדם ללינץ'
האירוע שקדם ללינץ'
(צילום: מתוך סרטון שפורסם ברשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

קראו גם:

בינתיים, היום התברר כי חבורות הנערים הגיעו לפני מספר ימים ל"בוררות" אצל בורר מהעולם התחתון. לדבריו של עו"ד ששון, "יש כעת סולחה פעילה, וכולם חברים טובים. אחרי שהכל נרגע, במשטרה נזכרים לעצור ולחקור ועכשיו הם מתהדרים בטיפול בתיק רק כי האירועים עלו לרשתות.
"החפות של מרשי תוכח, ורואים את זה כבר בימי המעצר. בגלל התקשורת, במשטרה רצו עם האירוע לפרקליטות, אך אלו עבירות ברף הנמוך עד כמה שזה נראה רע. הממצאים והראיות מראים שזו עבירה של תקיפה, ותקיפה זו עבירה של תביעות ולא של פרקליטות".