בעמק יזרעאל, היכן שהתגורר סגן-אלוף ארז שחייני ז"ל סגן מפקד בסיס חיל האוויר ברמת דוד שנהרג בהתרסקות המסוק אתמול (שני) מול חופי חיפה, המומים וכואבים את הטרגדיה שנפלה על משפחתו. לאחרונה רכשה המשפחה שטח לבניית בית בקיבוץ יפעת.
1 צפייה בגלריה
סא"ל ארז שחייני
סא"ל ארז שחייני
סא"ל ארז שחייני
(צילום באדיבות דובר צה"ל)
אור לי להב, מנהלת בית הספר 'שגיא' בשריד, בה לומדים שניים מילדיו: "קמנו לבוקר קשה ועצוב עם קבלת ההודעה על מותו בטרם עת של סא"ל ארז שחייני בתאונת מסוק. ליבנו עם משפחת שחייני- דנה, תמר, עומרי ואלון. אנחנו כואבים ומשתתפים באבלם ובצערם. משפחת שחייני משפחה פעילה בהוויית בית הספר וליבנו כואב איתם".
עוד מסרה המנהלת כי הנהלת בית הספר העמידה מעטפת רגשית לצוות החינוכי ולתלמידים מהבוקר. "מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, הד"ר אורנה שמחון, אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי-החינוכי של המועצה האזורית עמק יזרעאל, מעמידים לרשות בית הספר את כל התמיכה הנדרשת בעת הזו", אמרה המנהלת.
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר ספד לארז שחייני ז"ל: "זה יום עצוב לנו. ארז ז"ל היה סגן מפקד בסיס רמת דוד. אני ומנהל אגף החינוך של המועצה נפגשנו אתו ועם מנהל הבסיס בפגישה שנערכה ביזמתם לפני כמה חודשים והם בעיקר דיברו איתי על החינוך. ארז היה מאוד דומיננטי בחינוך הבלתי פורמלי. יש לו שלושה ילדים שמתחנכים בעמק והוא רצה ליצור חיבור של הקהילות של היישובים הסמוכים עם הקהילה המצומצמת של הילדים שלומדים ברמת דוד. הוא מאוד אהב את העמק ועמד לרכוש בית בקיבוץ יפעת. מעבר לשירות הצבאי שלו התרשמנו מאוד מהראייה שלו על חשיבות החינוך הבלתי פורמלי שהיה ממש בעורקיו".
מנהל אגף החינוך יפתח גיא: "ארז היה אחראי על שיכון משפחות ברמת דוד וקידם את החינוך הבלתי פורמלי בשיכון. אחרי הפגישה אצל אייל ערכנו פגישה אצלו בבסיס כדי ללמוד את הנושא. הוא אירח אותנו שם במשך חצי יום, סיירנו בבסיס, למדנו את הבעיות וחשבנו על הפתרונות שאפשר לייצר. ארז היה מאוד דומיננטי ומאוד היה חשוב לו ההיבט של המשפחות והילדים. הוא היה פעיל גם בוועד ההורים של בית הספר".