המועצה האזורית עמק יזרעאל הקימה לאחרונה אגף חדש - חירום, ביטחון ואכיפה מתוך רצון לספק מענה כולל והולם לאתגרי הביטחון והחירום ברחבי המועצה. מי שינהל את האגף הוא ניר שנער.
1 צפייה בגלריה
בניין המועצה האזורית עמק יזרעאל
בניין המועצה האזורית עמק יזרעאל
בניין המועצה האזורית עמק יזרעאל
(צילום: שרון צור)
המועצה האזורית עמק יזרעאל מתפרשת על פני 350,000 דונם ולפיכך ביומיום, האגף יעסוק באכיפה ברחבי המועצה, בהעמקת הסדר והמשילות, באכיפה בשטחים הפתוחים ובשדות, בהפעלת מערך האבטחה במוסדות החינוך ובאירועים של המועצה, בחיזוק צוותי הצח"י (צוות חירום יישובי) בשיתוף פעולה עם אגף קהילה ורווחה, בהעמקת התנדבות למתמי"ד, בחיזוק קשרי העבודה עם גורמי הצלה וביטחון ארציים, כגון: מד"א, כב"א, משטרת ישראל, משמר הגבול ועוד, תוך חיזוק המוכנות בחירום כל העת.
ניר שנער, מכפר יהושע, נשוי ואב לשלושה, סא"ל במילואים, בעל תואר ראשון במדע המדינה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית, כיהן בשנה האחרונה כממונה חירום וביטחון במועצה וכעת עומד בראש האגף החדש.

קראו גם:

עם כניסתו לתפקיד אמר שנער: "אני גאה לעמוד בראש הצוות המקצועי והמיומן של אגף הביטחון. נמשיך לעשות כל שיידרש ובכל עת, למען ביטחונם של תושבי המועצה ומוכנותם של יישוביה לכל תרחיש אפשרי – בשגרה ובחירום".