הזנחה קשה בחצר סניף טיפת חלב בשכונת קרית שמואל בטבריה. ביקור במקום השבוע מעלה תמונת מצב עגומה: פסולת רבה של עטיפות ובקבוקים פזורה על פני החצר המקיפה את המבנה מכל עבריו.
2 צפייה בגלריה
סניף טיפת חלב בשכונת קרית שמואל בטבריה
סניף טיפת חלב בשכונת קרית שמואל בטבריה
לכלול בכל מקום
(צילום: דניאל דדון)
גם החצר הקדמית, שמקבלת את פניהם של ההורים הטריים הבאים לקבל שירות מאחיות טיפת חלב, סובלת מהזנחה חמורה. הגדר שמקיפה את המתחם מלאה בחלודה ונראה כי לא נצבעה וכבר המון זמן; לצד הלכלוך והפסולת, קוצים ועשבייה פזורים לאורך החצר בשני צידי החזית וניכר כי יד אדם לא נגעה במקום זמן רב.
סניף התחנה לבריאות המשפחה (טיפת חלב) ברחוב ארליך מופעל על ידי משרד הבריאות. אחת האחיות במקום סיפרה על התחושה הקשה של העזובה ועל הבקשות החוזרות ונשנות מצידן שינקו את המקום שנותרו ללא מענה. "פנינו כמה פעמים לעירייה בבקשה שינקו את החצר ועדיין לא הגיעו. גם השבוע אמרו שישלחו מישהו לנקות והוא לא הגיע", טענה.
אחת האמהות שביקרה בטיפת חלב השבוע הזדעזעה מהמראות. "זו תחושה של זלזול במבקרים במקום והזנחה פושעת", אמרה בכעס, "זו הרגשה של חוסר אכפתיות. המקום נראה כלפי חוץ עלוב ולא מזמין. זה מעורר תהייה, בפרט במקום כזה שמתיימר להיות מרכז לבריאות המשפחה".

2 צפייה בגלריה
סניף טיפת חלב בשכונת קרית שמואל בטבריה
סניף טיפת חלב בשכונת קרית שמואל בטבריה
הזנחה בכניסה
(צילום: דניאל דדון)
קראו גם:

מעיריית טבריה נמסר בתגובה: "העירייה העמידה את המבנה המדובר לטובת משרד הבריאות כדי שזה יעניק שירותי בריאות למשפחה לתושבי טבריה. השטח המדובר מצוי בתוך מתחם המבנה ועל כן חובתו של מרכז הבריאות לטפל בניקיון המקום וראוי שיעשו זאת בהקדם. עיריית טבריה דאגה ותמשיך לדאוג לניקיון הסביבה הסמוכה".
ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "המבנה וניקיון החצר הוא באחריות הרשות המקומית. משרד הבריאות מנהל שיח מול הגורמים הרלוונטיים ברשות המקומית על מנת שהנושא יטופל כפי שכבר קרה בעבר".