אחד הפרויקטים הגדולים ביותר שנעשו בשנים האחרונות הסתיים השבוע בעפולה. מדובר בפרויקט ענק שתכנונו ארך שנים ארוכות ומטרתו לאפשר את התפתחות החלק הדרומי של העיר עפולה למבני מגורים ולמסחר.
1 צפייה בגלריה
סלילה כביש ברחוב וולפסון
סלילה כביש ברחוב וולפסון
סלילה כביש ברחוב וולפסון
(צילום: דוברות עיריית עפולה)
מהעירייה נמסר כי בשלב הראשון של הפרויקט שהחל בחודש אפריל האחרון הוחלפה מערכת הביוב והוחלפו קווי המים והניקוז הישנים בקוויים בעלי קיבלת גדולה יותר.
בעיריית עפולה ובתאגיד ציינו כי מדובר בפרויקט עם אתגרים לא פשוטים של עבודה מורכבת שכללה חפירות לעומק של כ-6 מטרים מתחת לאדמה ומעל לתשתיות שונות כגון קווי מתח גבוה, תשתיות תקשורת, בצמוד לקוי ניקוז ובפיקוח וליווי של רשות העתיקות שלא פעם עצרה את העבודות לבדיקות במקום.
קראו גם >>>
עוד נמסר מהעירייהנ כי השבוע הסתיים השלב הסופי של הפרויקט שכלל שיקום וסלילה מחדש של הכביש. בשל עומק החפירות במהלך העבודה ומערכות הגשמים שפקדו אותנו לאחרונה נאלצו הצוותים להמתין לימים ללא גשם כדי לסלול את כל הכביש מחדש לנוחיות התושבים.
אורן אקיקוס, עוזר ראש העיר עפולה, שפיקח על הפרויקט מטעם העירייה, אמר: "תושבי השכונה המתחדשת הנמצאת בתנופת בנייה וזכו לאחרונה בפארק שכונתי חדש, ייהנו החל מהשבוע גם מתשתיות חדשות וגם מכביש מרכזי חדש. תודה לתושבים על אורך הרוח והסבלנות שגילו לאורך הפרויקט המורכב".