יו"ר קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל לשעבר ומורה הנהיגה האהוב יצחק (איציק) ברעם הלך היום לעולמו בגיל 79 לאחר שנלחם במשך שלושה שבועות בחיידק טורף שתקף את גופו.
1 צפייה בגלריה
יצחק ברעם
יצחק ברעם
יצחק ברעם
(צילום: שרון צור)
ברעם מוותיקי נוף הגליל (נצרת עילית) שימש במשך כעשור יו"ר מחלקת הנוער של מועדון הכדורגל הפועל נוף הגליל. בנו גיל, היום מנכ"ל הפועל נוף הגליל מספר על אהבתו הרבה של אביו ז"ל לספורט.
"הוא אהב מאוד כדורגל וליווה אותי לאורך כל הקריירה שלי, גם בתור שחקן וגם לאחרונה כמנכ"ל הקבוצה", אמר הבן, "בתור נער כששיחקתי במועדון הוא היה מגיע לכל המשחקים שלי. בתקופה שהוא כיהן כיו"ר מחלקת הנוער זו היה הפעם הראשונה שעלינו לליגת העל. הוא זה שקרא לקבוצת הנוער ע"ש דני רוט ז"ל ששיחק בקבוצה ועד היום קוראים לה הפועל דני נוף הגליל".
ברעם ז"ל שירת במשטרה ובצבא קבע בפיקוד צפון. לפני כ-30 שנה כשיצא לאזרחות פתח את בית בספר ללימוד נהיגה 'ברעם' בעיר ולימד נהיגה במשך 30 שנה. ברעם היה פעיל בקהילת נוף הגליל, מוכר ואהוב על כולם. בימיו האחרונים בנוסף ללימודי הנהיגה עבד במסעדת הצרפתיה הקטנה הנמצאת בבעלות המשפחה.
לפני שלושה שבועות התגלה בגופו חיידק טורף. הוא היה מורדם ומונשם שלושה שבועות והבוקר הלך לעולמו. "קשה מאוד להתמודד עם האובדן. זה היה פתאומי, החיידק הטורף שבא לנו בהפתעה היה קטלני מאוד ושיבש לנו את החיים. נלחם שלושה שבועות והיום נפטר", אמר גיל בכאב, "בספטמבר היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-80. עד ימיו האחרונים הוא עבד ותיפקד ב-100 אחוז. הוא אהב מאוד כדורגל ואהב ללמד נהיגה ותלמידיו אהבו אותו. הוא היה נחשב מורה נהיגה מיתולוגי, אני עבדתי יחד אתו 20 שנה ולא הגעתי ל-10 אחוז מיכולותיו".
ברעם הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. יהי זכרו ברוך.