רס"ר רוני אמויאל, תושב עפולה, קיבל השבוע את אות מצטיין מפקד אוגדת איו"ש תא"ל יניב אלאלוף. אמויאל נשוי למאי ואב להללי ואימרי. "קיבלתי אות ההצטיינות בזכות התמיכה שקיבלתי מאשתי", אמר בגאווה.
2 צפייה בגלריה
רוני אמויאל
רוני אמויאל
רוני אמויאל
(צילום: דובר צה"ל)
אמויאל התגייס לצה"ל בשנת 2011 לאגד ארטילרי בתותחנים. לדבריו כשהיה ילד הוא נחשב לבעייתי ולא הצליח להסתדר במסגרת עד שהגיע לצבא. "המפקד שלי תפס אותי חזק ולימד אותי על משמעת ועל חשיבות התפקיד שלי", סיפר, "לאחר שלוש שנים של שירות באגד חיפשתי שירות משמעותי ומעניין בו אוכל להשפיע על מגוון אנשים. וכך הגעתי לפני שש שנים לחטמ"ר 'מנשה'.
כיום ממלא אמויאל את תפקיד - א' תפ"י וחלפים- כלומר אחראי על תחום החלפים באגף הטכנולוגיה והאחזקה. הוא מתאר את תפקידו כתפקיד משמעותי ובעל המון השפעה. "אני צריך לדאוג לכלל החלפים של הרכבים אשר יוצאים לפעילות בטחון שוטף. זה מספק אותי כל פעם מחדש לראות רכב שאני טיפלתי בו יוצא לפעילות מבצעית. אני יודע שאני משפיע על אופן הפעילות", סיפר.
2 צפייה בגלריה
מפקד אוגדת איו"ש תא"ל יניב אלאלוף
מפקד אוגדת איו"ש תא"ל יניב אלאלוף
מפקד אוגדת איו"ש תא"ל יניב אלאלוף
(צילום: דובר צה"ל)
גם הקשר של אמויאל עם חייליו הוא חלק בלתי נפרד מתפקידו, הוא מספר שכל חייל שמגיע אליו הוא פרויקט בפני עצמו והמטרה מבחינתו היא שחייליו יצאו לדרך כאזרחים טובים שמאמינים בעצמם וביכולתם להשפיע.
עוד כתבות בערוץ חדשות עפולה והעמק
פורסם לראשונה: 14:14, 25.09.20