העיר נוף הגליל אבלה על פטירתו של סמי כהן ז"ל שהיה מאבני הדרך בעיר, ממקימי הקאנטרי ומנהלו הראשון וחבר הנהלת הפועל נצרת עילית (הפועל נוף הגליל כיום). כהן הלך לעולמו בגיל 76 והותיר אחריו אישה, חמישה ילדים (בת וארבעה בנים) ו-8 נכדים.
2 צפייה בגלריה
סמי כהן
סמי כהן
סמי כהן ז"ל
(צילום באדיבות המשפחה)
סמי כהן ז"ל נולד ב-1945 והגיע לנצרת עילית ב-1970. הוא היה נשוי לדבורה שנחשבת גם היא לאבן דרך בנוף הגליל כמחנכת דורות על גבי דורות בגן עמית המיתולוגי במשך 40 שנה.
סמי כהן ז"ל היה איש מאוד אהוב בעיר. הוא היה קצין בעברו ושירת כ-30 שנה בצבא. כהן ז"ל היה ממקימי הקאנטרי בנוף הגליל ומנהלה הראשון. כמו כן הוא ניהל את רדימקס צפון ואת קו-אופ צפון ובסוף שנות ה-90 היה חבר הנהלת הפועל נצרת עילית (הפועל נוף הגליל כיום).
הוא גידל משפחה לתפארת, שלושה מבניו הפכו לימים לשחקני כדורגל: יניב כהן היה שחקן עבר במכבי חיפה ובקבוצות נוספות; רועי שיחק בעבר בנוף הגליל ובקרית שמונה; כפיר שיחק בעבר בנוף הגליל. שלושת האחים, רועי, יניב וכפיר שיחקו ביחד בהפועל נצרת עילית ועלו איתה מליגה א' לליגה הארצית.
2 צפייה בגלריה
סמי כהן
סמי כהן
כהן ז"ל עם ילדיו יניב, כפיר ורועי
(צילום באדיבות המשפחה)
"סמי היה איש אהוב. איש של אנשים", סיפר חבר של המשפחה, "הוא אהב כדורגל. תמך מאוד בקריירה של הילדים שלו. נסע לכל משחק שלהם, בית וחוץ, בחורף ובקיץ. תמיד היה שם בשבילם. הייתה לו אישיות נעימה, היה איש שיחה וידען בהמון תחומים. לפני כמה שנים עבר תאונת דרכים קשה שהצליח לצאת ממנה".
הלווייתו נערכה היום (ראשון) בחלקת הכוהנים בעיר. ראש העיר רונן פלוט ספד לו.