איש העסקים והבעלים של הפועל גלבוע/גליל חיים אוחיון הלך הבוקר (שלישי) לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה והוא בן 59. אוחיון הוא תושב מושב כנף שברמת הגולן. היה יזם בנייה שהשקיע רבות בפיתוח הגליל העליון.
3 צפייה בגלריה
חיים אוחיון
חיים אוחיון
חיים אוחיון
(צילום: שרון צור)
המועצה האזורית עמק יזרעאל פרסמה הודעה בה נכתב: "המומים, כואבים ובצער עמוק קיבלנו את ההודעה הקשה על מותו בטרם עת של חיים אוחיון. זו אבידה גדולה ובלתי נתפסת לספורט הישראלי ולכדורסל בגלבוע בפרט. אנו מבכים את לכתו, כואבים ותומכים במשפחה, ושולחים את תנחומינו למשפחת אוחיון, לכל סגל קבוצת הפועל גלבוע/גליל, עובדים ולחברים הקרובים והכאובים".
3 צפייה בגלריה
חיים אוחיון
חיים אוחיון
אוחיון. תרם לקידום הכדורסל
(צילום: שרון צור)
איגוד הכדורסל גם פרסם הודעה בה נכתב כי "האיגוד מרכין את ראשו ומשתתף בצערה של משפחת אוחיון, עם פטירתו של חיים, חבר הנהלת איגוד הכדורסל והבעלים של קבוצת גלבוע גליל, אחרי מאבק במחלה קשה. חיים היה יזם, איש עסקים ואיש כדורסל ערכי במיוחד שהביא את הכדורסל לגלבוע ובזכותו המועדון המקומי הפך לשם דבר בגילאי הילדים והנוער וכמובן שגולת הכותרת היא קבוצת הבוגרים. חיים היה איש נעים הליכות, מנומס, יצרתי וחבר אמיתי לדרך. איגוד הכדורסל מבקש לשלוח נחמה למשפחתו ולאישתו תירצה וימצא את הדרך להנציח את זכרו. על מועד הלוויה ומיקום השבעה תצא הודעה נוספת".
3 צפייה בגלריה
חיים אוחיון
חיים אוחיון
אוחיון עם צלחת האליפות
(צילום: דוברות הפועל גלבוע/גליל)
מהפועל גלבוע/גליל נמסר: נפלה עטרת ראשינובצער רב, המומים וכואבים קיבלנו את ההודעה הקשה על מותו בטרם עת של חיים אוחיון בעלי הקבוצה. זו אבידה גדולה לנו, ובלתי נתפסת לספורט הישראלי ולכדורסל בגלבוע בפרט. אנו מבכים את לכתו, כואבים ותומכים במשפחה, ושולחים את תנחומינו למשפחת אוחיון.